Креативники створили зворушливий ролик для кожного, хто не залишився осторонь війни
23 Чер 2022, 12:57

Креативники створили зворушливий ролик для кожного, хто не залишився осторонь війни

Агенція стратегічного креативу Arriba! 24 лютого запустила ще один фронт — волонтерський. Креативники відкрили благодійний фонд «Волонтерьска», який займається допомогою харків’янам та суперменам з ЗСУ. За цей час фонд допоміг більш ніж 25 000 харків’янам, не враховуючи бійців. І продовжує робити це кожного дня.

Три місяці війни у 17 строках

24 лютого 2022 року.
Зі стратегів та креативників перетворились на волонтерів.
Хаотично допомагали всім, кому тільки могли. І навіть тим, кому не могли.
Евакуювали людей з Харкова.
Відкрили благодійний фонд «Волонтерська».
Зібрали команду з 60+ прекрасних та світлих людей.
Займалися адресним доставленням мешканцям міста.
П’ятистам людям на день. 25 000+ за весь час.
Продукти, медикаменти, гігієна, оснащення укриттів.
Допомагали суперменам з ЗСУ.
Тепловізорами, дронами, броніками, прицілами, пікапами, швидкими та такт медом.
Кожного дня виходили з дому, навіть коли хотілось залишитися.
Кожного дня закохувались у Харків та його мешканців.
Попадали під обстріли.
Плакали. Сміялись. Співали. Випивали. І знов сміялись.
Відчували тепло до кожного, хто допомагав.
Хотіли подякувати кожному, хто став волонтером.

Це відео не про «Волонтерську». І не для неї. Це про кожного і для кожного, хто 24 лютого вирішив не бути осторонь. Хто четвертий місяць не засинає, поки не закриє збір на ЗСУ. Хто напам’ять знає усі адреси, де чекають на допомогу. Хто проводить життя в дорозі, доставляючи нашим бійцям усе, аби вони ставали ще незламнішими. Про кожного, хто рятує котика чи песика зі зруйнованого будинку. Хто відповідає на дзвінки, хто їде туди, куди б їхати не слід, хто пече хліб або варить кашу.
агенція стратегічного креативу Arriba!

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину