Краватку полковника Сандерса перетворили на стрілки годинника
30 Лип 2024, 10:49

Краватку полковника Сандерса перетворили на стрілки годинника

Агентство Courage з Торонто розробило кампанію «Bolo Ti(m)e» для KFC, у якій краватка полковника Сандерса більше не є просто прикладом милого аксесуару.

Тепер це годинник, який можна побачити в зовнішній рекламі по всій Канаді, щоб відвідувачі могли побачити, що ресторани KFC подовжили години роботи.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Насправді ми почали зі створення фізичного годинника, — розповідає засновник і головний виконавчий директор агентства Courage Джоел Хотлі. — Можливо, незабаром ми також будемо готувати щось у цьому напрямку для оформлення магазинів».

У всякому разі зголоднілі за гомілками канадці можуть дізнатися, як довго їхні улюблені KFC планують залишатися відкритими.

«KFC має такі знакові бренд-активи, і ми постійно шукаємо нові способи надати їм більше життя та сенсу, — каже Хотлі. — Це така весела річ, як креатив, з яким можна погратися, і це стає секретним соусом у брифінгах та у творчому процесі. Боло дало нам не просто «рекламу», а повноцінну систему дизайну та платформу, яка вирішила комунікаційну проблему».

Робота стартує цього тижня на білбордах, у соціальних мережах та OLV.

Розкажіть друзям про новину