Kraft встановив гігантську банку майонезу біля офісу видавця словників
16 Лис 2023, 15:25

Kraft встановив гігантську банку майонезу біля офісу видавця словників

Бренд майонезу Kraft Real Mayo намагається зробити слово «moist» («вологий») словом року.

Враховуючи, що це слово часто асоціюється з негативними конотаціями, цей крок може відштовхнути їдців і викликати у них огиду. Тим не менш, Kraft має намір надати слову позитивного звучання, пов’язавши його з м’якими та смачними якостями свого майонезу.

Бренд підштовхує громадськість до активного пошуку цього слова в Інтернеті, прагнучи підвищити свою популярність і трансформувати імідж. Зробивши цей термін синонімом кремової текстури свого майонезу, Kraft сподівається об’єднати шанувальників суперечливої приправи та змінити сприйняття самого слова.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На підтвердження своєї місії Kraft встановив шестифутову скульптуру баночки з майонезом Kraft Real Mayo прямо біля штаб-квартири компанії Merriam-Webster, що видає словник Вебстера, одного з найуживаніших словників, у Спрінгфілді, штат Массачусетс, США.

«Дорогі Воротарі Словника, — написано на звороті банки. — Перед вами 2023-фунтова банка майонезу Kraft Real Mayo, він же Moist Maker, він же Moistiest. Роками ми спостерігали, як в інтернеті принижували слово «moist»… засоби масової інформації вважали його всезагальною ненавистю. Ми більше не дозволимо цьому наклепу тривати!»

Спеціальний веб-сайт Search Moist дозволяє відвідувачам без особливих зусиль шукати спірний термін на сайті Merriam-Webster, просто натиснувши кнопку, з надією залучити трафік до словникової статті про слово «moist».

«Майонез Kraft Real Mayo — це доказ того, що все краще, ніж «moist». На жаль, інтернет не завжди погоджується з цим, — йдеться на сайті бренду. — Саме тому ми беремо участь у змаганні за слово року, шукаючи слово «moist» якомога більше разів, щоб викупити це поляризаційне, але оксамитово-гладке слово».

На додаток до цих зусиль, Kraft організовує пряму трансляцію «Search-A-Thon» на платформі Twitch, у якій беруть участь гейм-інфлюенсери, що заохочують глядачів шукати слово «moist» якомога частіше. Хештег #SearchMoist також поширюється в соціальних мережах в рамках цієї дивної ініціативи.

Поки що Merriam-Webster зберігає мовчання щодо гігантської банки з-під майонезу, яка стоїть на його території.

Розкажіть друзям про новину