Один з фактів про продукт Kraft Mac & Cheese — це те, що він робить з посудом, надаючи йому золотистого відтінку завдяки паприці та куркумі. Тепер Kraft відзначив це, випускаючи в Канаді набір столового посуду, який пофарбований у той самий колір.
У колекції представлені обідня миска, закусочна миска та сервірувальна ложка з тінтом у відтінку, як бренд називає, «золотистий омбре». Вона була створена агентством Rethink у партнерстві з люксовим брендом домашнього декору Ann Sandra та магазином домашнього дизайну Les Ottomans. Перша партія продукту була розпродана на сайті Ann Sandra, але друга партія надійде в продаж 5 липня.
Реклама продукту була представлена кампанію на Reddit, що включала 24-годинне поглинання категорії продуктів харчування та напоїв, орієнтоване на ключову аудиторію бренду — покоління Z та молодих міленіалів.
«Правда в тому, що ви можете сказати, наскільки хтось любить KD, просто подивившись на їхній посуд. Їхнє кухонне приладдя має наш сирний золотистий відтінок. Це живий доказ любові наших шанувальників до бренду», — каже Майк Дубрик, головний креативний директор Rethink.
«Для багатьох канадців ритуал виготовлення KD по-своєму виходить за рамки кастомізації з улюбленими смаками, і часто включає в себе використання одного й того ж спеціального посуду щоразу, коли вони готують, — говорить Браян Нойманн, керівник відділу бренд-комунікацій Kraft Heinz Канада. — З колекцією посуду Kraft Dinnerware ми святкуємо цю неоспівану частину ритуалу, з гордістю підкреслюючи сирний золотистий відтінок наших макаронів з сиром та заспокійливий комфорт, який KD дарує своїм шанувальникам вже понад 85 років, адже коли ви щось любите, це видно!»