Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» продовжує заключати нові партнерства з бізнесами, що хочуть покращити компетенції українських студентів.
До Ради роботодавців доєдналася комунікаційна агенція PR buro Ackermann, команда якої має 20-річний досвід роботи в галузі PR і стратегічних маркетингових комунікацій.
Лекції від практиків для студентів, що навчаються на курсах «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Видавнича справа та редагування» та «Соціальні комунікації, журналістика» розпочнуться у березні 2025 року. Першими темами обрано — «Побудова особистого брендингу» та «Сторителинг». Лекторками стануть засновниця PR buro Ackermann Оксана Аккерман, яка входить у ТОП-25 найкращих PR-директорів країни за версією MMR 2021, і її заступниця Таміла Бурсова, яка має досвід роботи в таких компаніях, як «Укрзалізниця», ДТЕК та інших.
За словами Оксани Аккерман подібне партнерство є найкращою соціальною місією, адже дає можливість вже зараз підготувати спеціалістів, які можливо завтра прийдуть до вас на роботу.
На кафедрі видавничої справи та редагування підкреслили, що їхня мета викоренити стереотип «забудьте все, чого вас навчили в університеті». Подібна колаборація з бізнесом формує молодих професіоналів, на підготовку яких працедавець зможе не витрачати зайвого часу.
Окрім щомісячного проведення лекцій, команда PR buro Ackermann також виступатиме партнером студентських заходів, прийматиме студентів на практику й залучатиме їх до безпосередньої участі в розробці проєктів.