Kormotech у першій національній кампанії знайомиться із петперентами через власні бренди та дитячі спогади
Глобальний виробник їжі для котів і собак з українським корінням Kormotech на честь свого 20-річчя (компанія була створена у 2003 році) у своїй першій PR-кампанії «За покликом серця» вперше знайомиться із петперентами своїх чотирилапих клієнтів через впізнавані і улюблені ними бренди-лавмарки Kormotech — CLUB 4 PAWS, Мяу!, Гав!.
Маніфест кампанії — відеоролик про безкомпромісно щасливу та непідробно щиру дружбу дітей і тварин, де чотирилапі справжні брати і сестри, зняли з відомою українською режисеркою коротко- та повнометражних фільмів, лауреаткою міжнародних кінофестивалів, Тонєю Ноябрьовою та Production Family. Ідея ролика нагадує про соціальну місію Kormotech — змінювати ставлення до тварин, як до компаньйонів та членів родини. Кампанія працює на кількох рівнях і каналах комунікації. ТВ-реклама, реклама в діджиталі і POSM-комунікація в торгових точках — онлайн та оффлайн, покликані зробити бренд Kormotech як відповідального виробника та корпоративного громадянина більш впізнаваним для людей, що купують бренди компанії для своїх улюбленців.
А діджитал-ядро кампанії — сайт «Kormotech Family», де кожен може додати профіль свого улюбленця, фото, місто та історію до «сімейного альбому» — це емоційне осердя та спільнота однодумців, петперентів та їх друзів, що сповідують спільні цінності, співзвучні Kormotech та родині його брендів їжі для тварин.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Ми задались питанням «Що об’єднує українську (pet food) компанію KORMOTECH та українських мам і татусів (pet parents)?». І знайшли доволі очевидну відповідь. Скорше, відчули серцем. Нас об’єднують вони — домашні улюбленці, наші вірні неймовірні 4-лапі. Ця думка й лягла в основу національної кампанії Kormotech Family з діджитал-ядром «Додайте свого улюбленця до сімейного альбому». Kormotech Family — це про спільну базову цінність «Любов до Тварин», це про головні сімейні цінності, також це про сімейство продуктових брендів Kormotech (CLUB 4 PAWS, Мяу! Гав!), і це про Україну «від Ужгорода до Алушти»! Клієнт довірився нашому відчуттю, і для нас така довіра безцінна!
Віталія Лазоркіна
креативна лідерка бюро designPUB
Автори концепту кампанії — бюро designPUB, крос-дисциплінарне бюро, що працює на перетині просторового, графічного, анімаційного дизайну й створює комунікаційні рішення у площині комерційного та соціального маркетингу. До слова, designPUB співпрацює з Kormotech більше 10 років, є автором айдентики та більшості комунікаційних активностей компанії.
Для мене реклама — це емоція і спалах. Воно або летить, або не летить. Цього разу полетіло і я сподіваюсь що глядач теж відчує нашу закоханість у цю рекламну компанію. 12 дітей і 8 собак на майданчику одночасно – звучало як крейзі-проєкт, особливо зважаючи на те, що нас влаштовувала лише сонячна погода при зйомці восени. Але чесно, навіть не пам’ятаю, чи був у нас ще колись такий гармонійний проєкт. Більшість кадрів була придумана прямо на майдачику — а маленькі актори в кінці знімального дня довго обнімались з песиками і зовсім не хотіли додому. Це справжня магія кіно, що сталася з нами.
Тоня Ноябрьова
режисерка
До 20–ї річниці ми хотіли придумати щось особливе. Головний інсайт винесли із зустрічей з партнерами. Під час знайомства розмова у нас в якийсь момент переходить на домашніх тваринок, і стається диво — кожного разу виявляється, що людина на тому боці екрану знає і купує наші бренди. Ми говоримо про чотирилапих, про їх смаки, улюблений корм — і лід тане, всі починають посміхатись. Стається дружба. І ось та сама магія підказала нам довіритись чуттю Тоні і зняти прекрасну історію про «щастя повними ложками», яке буває тільки в дитинстві. Ми мали абсолютно іншу ідею ролика і чудовий сценарій, але на зустрічі режисерка сказала — слухайте, я бачу це так. Якщо ви мені довіритесь, ми зробимо абсолютно крутезну річ. Ми повірили — і магія сталась!
Аліна Смишляк
керівниця проєкту
На честь 20–річчя Kormotech передасть 100 000 грн з кожних 20 тонн корму брендів CLUB 4 PAWS, Мяу!, Гав! на допомогу дітям та домашнім улюбленцям, що постраждали від війни. Кошти будуть скеровані у благодійний фонд «Голоси дітей» та ініціативу «Save Pets of Ukraine». Спільно з «Голосами дітей» компанія обладнає пет френдлі сімейні кімнати для батьків і дітей в укриттях лікарень на прифронтових територіях, спільно з Save Pets of Ukraine закупить корми, ліки, вакцини та все необхідне для допомоги тваринам у притулках.