Kormotech у першій національній кампанії знайомиться із петперентами через власні бренди та дитячі спогади
11 Жов 2023, 13:22

Kormotech у першій національній кампанії знайомиться із петперентами через власні бренди та дитячі спогади

Глобальний виробник їжі для котів і собак з українським корінням Kormotech на честь свого 20-річчя (компанія була створена у 2003 році) у своїй першій PR-кампанії «За покликом серця» вперше знайомиться із петперентами своїх чотирилапих клієнтів через впізнавані і улюблені ними бренди-лавмарки Kormotech — CLUB 4 PAWS, Мяу!, Гав!. 

Маніфест кампанії — відеоролик про безкомпромісно щасливу та непідробно щиру дружбу дітей і тварин, де чотирилапі справжні брати і сестри, зняли з відомою українською режисеркою коротко- та повнометражних фільмів, лауреаткою міжнародних кінофестивалів, Тонєю Ноябрьовою та Production Family. Ідея ролика нагадує про соціальну місію Kormotech — змінювати ставлення до тварин, як до компаньйонів та членів родини. Кампанія працює на кількох рівнях і каналах комунікації. ТВ-реклама, реклама в діджиталі і POSM-комунікація в торгових точках — онлайн та оффлайн, покликані зробити бренд Kormotech як відповідального виробника та корпоративного громадянина більш впізнаваним для людей, що купують бренди компанії для своїх улюбленців.

А діджитал-ядро кампанії — сайт «Kormotech Family», де кожен може додати профіль свого улюбленця, фото, місто та історію до «сімейного альбому» — це емоційне осердя та спільнота однодумців, петперентів та їх друзів, що сповідують спільні цінності, співзвучні Kormotech та родині його брендів їжі для тварин.

Ми задались питанням «Що об’єднує українську (pet food) компанію KORMOTECH та українських мам і татусів (pet parents)?». І знайшли доволі очевидну відповідь. Скорше, відчули серцем. Нас об’єднують вони — домашні улюбленці, наші вірні неймовірні 4-лапі. Ця думка й лягла в основу національної кампанії Kormotech Family з діджитал-ядром «Додайте свого улюбленця до сімейного альбому». Kormotech Family — це про спільну базову цінність «Любов до Тварин», це про головні сімейні цінності, також це про сімейство продуктових брендів Kormotech (CLUB 4 PAWS, Мяу! Гав!), і це про Україну «від Ужгорода до Алушти»! Клієнт довірився нашому відчуттю, і для нас така довіра безцінна!
Віталія Лазоркіна
креативна лідерка бюро designPUB

Автори концепту кампанії — бюро designPUB, крос-дисциплінарне бюро, що працює на перетині просторового, графічного, анімаційного дизайну й створює комунікаційні рішення у площині комерційного та соціального маркетингу. До слова, designPUB співпрацює з Kormotech більше 10 років, є автором айдентики та більшості комунікаційних активностей компанії.

Для мене реклама — це емоція і спалах. Воно або летить, або не летить. Цього разу полетіло і я сподіваюсь що глядач теж відчує нашу закоханість у цю рекламну компанію. 12 дітей і 8 собак на майданчику одночасно – звучало як крейзі-проєкт, особливо зважаючи на те, що нас влаштовувала лише сонячна погода при зйомці восени. Але чесно, навіть не пам’ятаю, чи був у нас ще колись такий гармонійний проєкт. Більшість кадрів була придумана прямо на майдачику — а маленькі актори в кінці знімального дня довго обнімались з песиками і зовсім не хотіли додому. Це справжня магія кіно, що сталася з нами.
Тоня Ноябрьова
режисерка
До 20–ї річниці ми хотіли придумати щось особливе. Головний інсайт винесли із зустрічей з партнерами. Під час знайомства розмова у нас в якийсь момент переходить на домашніх тваринок, і стається диво — кожного разу виявляється, що людина на тому боці екрану знає і купує наші бренди. Ми говоримо про чотирилапих, про їх смаки, улюблений корм — і лід тане, всі починають посміхатись. Стається дружба. І ось та сама магія підказала нам довіритись чуттю Тоні і зняти прекрасну історію про «щастя повними ложками», яке буває тільки в дитинстві. Ми мали абсолютно іншу ідею ролика і чудовий сценарій, але на зустрічі режисерка сказала — слухайте, я бачу це так. Якщо ви мені довіритесь, ми зробимо абсолютно крутезну річ. Ми повірили — і магія сталась!
Аліна Смишляк
керівниця проєкту

На честь 20–річчя Kormotech передасть 100 000 грн з кожних 20 тонн корму брендів CLUB 4 PAWS, Мяу!, Гав! на допомогу дітям та домашнім улюбленцям, що постраждали від війни. Кошти будуть скеровані у благодійний фонд «Голоси дітей» та ініціативу «Save Pets of Ukraine». Спільно з «Голосами дітей» компанія обладнає пет френдлі сімейні кімнати для батьків і дітей в укриттях лікарень на прифронтових територіях, спільно з Save Pets of Ukraine закупить корми, ліки, вакцини та все необхідне для допомоги тваринам у притулках.

Розкажіть друзям про новину