«Контракт 18–24»: Сумський ТЦК порівняв армію з Minecraft у новій рекламі
30 Тра 2025, 12:36

«Контракт 18–24»: Сумський ТЦК порівняв армію з Minecraft у новій рекламі

Комунікаційна кампанія, що пропонує долучитися до Збройних сил України за програмою «Контракт 18−24», не перестає дивувати. Користувачі вже і рахували чизбургери, і приміряли ролі комп’ютерних персонажів. Настала черга втілити нову шалену ідею контакту із цільовою аудиторією — через Minecraft.

З нагоди прем’єри фільму «Minecraft» в українських кінотеатрах, Сумський обласний ТЦК та СП запустив промокампанію для молоді. Цього разу з меседжем, який точно зрозуміє кожен, хто хоч раз ночував на дереві з дерев’яним мечем.

У дописі на сторінці терцентру службу в армії порівняли з діями у Minecraft: створенням команд, захистом укриттів, тактичними діями. Користувачам запропонували прокачати головного персонажа (себе) не у грі, а в реальному житті: «У Minecraft ти будував базу. Тут — захищаєш свою країну».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Реакція користувачів очікувано емоційно-бурхлива. Ідею відверто захейтили у коментарях, називаючи її абсурдною, цинічною та «низькою».

Розкажіть друзям про новину