Оргкомітет Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY презентує склад експертного журі, яке оцінюватиме роботи номінантів.

директор з маркетингу
Ощадбанк
Пройшов шлях від оператора КЦ до директора з маркетингу. Побудував найбільші соцмережі у фінансовому секторі України. Першим серед банків почав використовувати TikTok і ChatGPT. Навчив свою бабусю платити комуналку онлайн з першого разу.

директор із управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)
Олена має 24 роки досвіду в інтегрованих комунікаціях, експертизу у стратегічному управлінні репутацією та роботі у кризових обставинах. З 2020 року Олена відповідає за репутацію компанії Нова пошта та групи компаній NOVA. Двічі визнана PR-директоркою країни на X-RAY Marketing Awards, а її команда двічі була визнана найкращою в Україні за версією Effie Awards, і у 2024 році отримала Grand Prix Effie Ukraine. Олена входить до складу журі провідних міжнародних премій, зокрема Effie Europe, Golden Drum, Baku Flames тощо.

маркетинг-директор Bolt у ЦСЄ та Азії
Має досвід керування ринками 10 країн від lightweight launch до major markets. У 2020-2021 роках маркетинг-команда Bolt отримала золоті нагороди Effie Awards Europe у категоріях «IT» та «Телеком». Має колекцію видань «Гаррі Поттера», що налічує більше 50-ти книжок різними мовами.

креативний директор та співзасновник агенції Taktika
Увійшов до списку Forbes «30 до 30», а агенція Taktika — до рейтингу Forbes Next 250. Разом із командою у 2022 році здобув Red Dot Design Award за проєкт для Viber, а у 2024 — Effie Awards Ukraine за кейси Prom-оплата та ребрендинг MasterZoo. Серед клієнтів агенції — Офіс Президента України, Rozetka, Prom.ua, МВС України, ПриватБанк, КЛО, Intertop, Фора та інші провідні українські бренди.

креативний директор агенції Bickerstaff.420
10 років у рекламі, 10+ міжнародних нагород. Працював із Unicef, Amnesty, МЗС, Lifecell, Vodafone, Danone, Сільпо, Галичина та багатьма іншими. Не вірить у вигорання, тому терпить і працює.
Пройшла шлях від стажерки у креативній агенції до акаунт директорки та від бренд менеджерки до керівниці департаменту комунікацій та розвитку брендів lifecell, Volia, Датагруп. Активно журить Effie Ukraine, Mixx Awards та є авторкою та лідеркою курсу в Laba по бренд менеджменту.

креативний директор Publicis Ukraine
Свій шлях у креативній індустрії Михайло почав 18 років тому у ролі артдиректора. Спробував різні напрями — від концепт-мейкера до креативного лідера. Працював із брендами, які знайомі кожному: Lay’s, Snickers, Visa, L’Oréal, Corona. А роботи Михайла і його команд неодноразово відзначали національні та міжнародні фестивалі. У портфоліо — Effie, включно з Гран-прі, Epica, КМФР, ADC та інші. Але творчість не обмежується лише рекламою. Він володіє мережею кав’ярень та представляє Україну у національній збірній з ultimate frisbee.

CEO та Founder Nexinsight
Топексперт з диджитал-маркетингу, інноваційних технологій та менеджменту з 20-річним досвідом.
12 років обіймала керівні посади у Starlight Media, де було створено сейлз-хаус, побудована архітектура рішень для AdTech, запущено кілька великих проектів у сферах AdTech, MarTech, Big Data, успішний досвід запуску кастомізованого CRM рішення. У 2023 році заснувала та очолила Nexinsight — MarTech продукт, що вже успішно працює з рекламодавцями та медіа. Дата партнери Nexinsight — Київстар та Helsi.

керівниця відділу маркетингу, компанія AFINA Group
Працювала з понад десятьма національними брендами, серед яких «Хуторок», The Banka, Zeffir та private label мережі АТБ. Відповідала за повний цикл створення бренду «Вухастик» як авторка маркетингової концепції та бренд-стратегії — від задуму до впізнаваного бренду, який обирають сім’ї по всій країні. Має експертизу у створенні брендів з нуля, стратегічному плануванні та запуску FMCG-продуктів та розвитку private label.