Конкурс маркетингових проєктів X-RAY 2025: склад експертного журі
21 Тра 2025, 16:35

Конкурс маркетингових проєктів X-RAY 2025: склад експертного журі

Оргкомітет Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY презентує склад експертного журі, яке оцінюватиме роботи номінантів.

Сергій Грабчак
директор з маркетингу
Ощадбанк

Пройшов шлях від оператора КЦ до директора з маркетингу. Побудував найбільші соцмережі у фінансовому секторі України. Першим серед банків почав використовувати TikTok і ChatGPT. Навчив свою бабусю платити комуналку онлайн з першого разу.

Олена Плахова
директор із управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)

Олена має 24 роки досвіду в інтегрованих комунікаціях, експертизу у стратегічному управлінні репутацією та роботі у кризових обставинах. З 2020 року Олена відповідає за репутацію компанії Нова пошта та групи компаній NOVA. Двічі визнана PR-директоркою країни на X-RAY Marketing Awards, а її команда двічі була визнана найкращою в Україні за версією Effie Awards, і у 2024 році отримала Grand Prix Effie Ukraine. Олена входить до складу журі провідних міжнародних премій, зокрема Effie Europe, Golden Drum, Baku Flames тощо.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Сергій Костя
маркетинг-директор Bolt у ЦСЄ та Азії

Має досвід керування ринками 10 країн від lightweight launch до major markets. У 2020-2021 роках маркетинг-команда Bolt отримала золоті нагороди Effie Awards Europe у категоріях «IT» та «Телеком». Має колекцію видань «Гаррі Поттера», що налічує більше 50-ти книжок різними мовами.

Роман Гурбанов
креативний директор та співзасновник агенції Taktika

Увійшов до списку Forbes «30 до 30», а агенція Taktika — до рейтингу Forbes Next 250. Разом із командою у 2022 році здобув Red Dot Design Award за проєкт для Viber, а у 2024 — Effie Awards Ukraine за кейси Prom-оплата та ребрендинг MasterZoo. Серед клієнтів агенції — Офіс Президента України, Rozetka, Prom.ua, МВС України, ПриватБанк, КЛО, Intertop, Фора та інші провідні українські бренди.

Дмитро Лютий
креативний директор агенції Bickerstaff.420

10 років у рекламі, 10+ міжнародних нагород. Працював із Unicef, Amnesty, МЗС, Lifecell, Vodafone, Danone, Сільпо, Галичина та багатьма іншими. Не вірить у вигорання, тому терпить і працює.

Аві Щупак
керівниця маркетингових комунікацій lifecell

Пройшла шлях від стажерки у креативній агенції до акаунт директорки та від бренд менеджерки до керівниці департаменту комунікацій та розвитку брендів lifecell, Volia, Датагруп. Активно журить Effie Ukraine, Mixx Awards та є авторкою та лідеркою курсу в Laba по бренд менеджменту.

Михайло Петрусяк
креативний директор Publicis Ukraine

Свій шлях у креативній індустрії Михайло почав 18 років тому у ролі артдиректора. Спробував різні напрями — від концепт-мейкера до креативного лідера. Працював із брендами, які знайомі кожному: Lay’s, Snickers, Visa, L’Oréal, Corona. А роботи Михайла і його команд неодноразово відзначали національні та міжнародні фестивалі. У портфоліо — Effie, включно з Гран-прі, Epica, КМФР, ADC та інші. Але творчість не обмежується лише рекламою. Він володіє мережею кав’ярень та представляє Україну у національній збірній з ultimate frisbee.

Світлана Могилевська
CEO та Founder Nexinsight

Топексперт з диджитал-маркетингу, інноваційних технологій та менеджменту з 20-річним досвідом.
12 років обіймала керівні посади у Starlight Media, де було створено сейлз-хаус, побудована архітектура рішень для AdTech, запущено кілька великих проектів у сферах AdTech, MarTech, Big Data, успішний досвід запуску кастомізованого CRM рішення. У 2023 році заснувала та очолила Nexinsight — MarTech продукт, що вже успішно працює з рекламодавцями та медіа. Дата партнери Nexinsight — Київстар та Helsi.

Світлана Попова
керівниця відділу маркетингу, компанія AFINA Group

Працювала з понад десятьма національними брендами, серед яких «Хуторок», The Banka, Zeffir та private label мережі АТБ. Відповідала за повний цикл створення бренду «Вухастик» як авторка маркетингової концепції та бренд-стратегії — від задуму до впізнаваного бренду, який обирають сім’ї по всій країні. Має експертизу у створенні брендів з нуля, стратегічному плануванні та запуску FMCG-продуктів та розвитку private label.

Розкажіть друзям про новину