17 Лют 2023, 10:38
PR

Як приборкати Google: інсайти лекції Маріанни Коніної на MMR Edu

16 лютого на лекції MMR Edu Маріанна Коніна, Chief Public Engagement Officer холдингу TECHIIA, розповіла, як Google може зміцнити та зруйнувати ваш бренд. Залежить від того, наскільки вдало ви працюєте з власним позиціонуванням та інструментами пошукової системи. Ділимося з вами головними тезами спікерки. 

Позиціонування — це сприйняття

Позиціонування — це сприйняття і те, як вас відчувають. Потрібно працювати із сенсами та емоціями. 

Це сприйняття формується з таких складових: 

  • Продукт/особистість: яку користь ви несете, яку потребу споживача закриваєте?
  • Експертиза: чим ви готові ділитися? Які проблеми аудиторії готові вирішити?
  • Соціальна роль: хто ви більше, ніж бізнес?
  • Айдентика: чи відповідає вона вашому бренду?
  • Емоції: які емоції ви хочете викликати?
  • Комунікація: ваш tone of voice та меседжі.

Розвиток бренду

Розвиток бренду допоможе вам відкрити необхідні двері в серця споживачів, просувати зміни та заробляти більше.

Велику роль у розвитку бренду відіграє Google — він бачить усе. Кажіть лише те, за що готові відповідати, або не кажіть взагалі. Так, можна видалити інформацію, але набагато простіше побудувати вірну стратегію з самого початку.

5% людей не шукають інформацію далі першої сторінки видачі Google — це 1 людина з 20. І те, що про вас прочитають на першій сторінці, сформує перше враження. Тому введіть в анонімному режимі в пошук назву вашого продукту чи своє ім’я, і ви зрозумієте, що аудиторія про вас знає.

Почати будувати бренд потрібно з відповіді на питання «Чим ви можете бути корисним та яким спільнотам?». Наступні кроки: 

  • навести лад у соцмережах: перегляньте стрічку і видаліть «треш», додайте реальні фото та інформацію, перегляньте відмітки на фото;
  • бути активним та долучатися до регіональних та національних подій — це дає впізнаваність у digital та фізичному середовищі;
  • експертні колонки — діліться досвідом;
  • діліться у соцмережах усім, що ви робите як фахівець.

Як готувати контент

  1. Правильно побудуйте заголовок. У ньому мають бути ключові слова (які шукають споживачі) , специфічні слова по темі публікації, ваше ім’я та прізвище. 
  2. Контент має давати рішення на проблеми аудиторії. Якщо вона зчитує, що у вас була схожа проблема, і ви знайшли рішення, це викликає довіру.
  3. Адаптуйте текст для Google за принципом Е-Е-А-Т (Досвід, Експертність, Авторитетність, Надійність). 
  4. Правильно публікуйте лінки, ліди і заголовки з ключовими словами.
  5. Аналізуйте конкурентів і їхні ключі. 

Як почистити Google

В ідеалі потрібно працювати так, аби Google не потрібно було чистити. Однак, на вас може статися інформаційна атака, або ж ви можете припуститися помилки. Що робити в такому випадку?

Варто наголосити, що видалити можна лише той контент, що був згенерований та розміщений вами. Щодо нетрадиційних методів, то найлегше звернутися до спеціалізованих SERM-агенцій. Вони технічними методами видалять те, що ви вважаєте нерелевантним. 

Серед інших методів — видалити сторінку з пошуку через Google Search Console або ж видалити AMP-версію разом зі звичайною сторінкою. 

Окрім цього, можна спробувати «посунути» нерелевантний контент через збільшення позитиву у видачі та збільшення позитивних відгуків.

Ви можете отримати запис лекції Маріанни Коніної за донат.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео