Чорна пʼятниця в Україні — це окремий вид мистецтва. Бренди змагаються не лише знижками, а й креативами. У минулі роки COMFY шикував по-чорному та розрізав кішку та півня навпіл, а цьогоріч до Блек Фрайдей влаштував справжній театр абсурду за принципами метавсесвіту.
У рекламній кампанії до Блек Фрайдей 2022 команда COMFY зняла коней, сонечко, палаючий кремль та айфон, що виникає з-під землі. І все це про знижки.
До речі, цього разу роликів назнімали про всі етапи Блек Фрайдей: і тізер розпродажу, і про передпродаж у мобільному додатку COMFY, і про Блек Фрайдей, і про розіграш крутих роботів-пилососів Rowenta у додатку, і про кіберпонеділок. Мабуть, у метавсесвіті в акторів зйомки ненормовані.
Креативну частину традиційно розробляла агенція banda. Досі невідомо, що саме стимулювало креативників зануритися у метавсесвіт — віялові відключення електрики, бажання додати веселощів до буднів українців або бажання побачити палаючий кремль хоча б у віртуальній реальності. Зате відомо, що команда агенції самостійно виконала весь спектр робіт в рамках кампанії — від 3D-моделювання метавсесвіту до озвучки ролика.
Рекламна кампанія COMFY до Блек Фрайдей 2022 — вже третя з початку року після іміджевої кампанії “Мій дім – вся Україна” (червень-липень) та кампанії до дня народження COMFY зі збором на українські БПЛА “Валькірія” (серпень-вересень). Станом на 1 листопада в мережі COMFY працює 81 магазин в понад 40 містах України.