Коні, сонце і палаючий кремль: COMFY влаштував театр абсурду у новій кампанії
17 Лис 2022, 15:41

Коні, сонце і палаючий кремль: COMFY влаштував театр абсурду у новій кампанії

Чорна пʼятниця в Україні — це окремий вид мистецтва. Бренди змагаються не лише знижками, а й креативами. У минулі роки COMFY шикував по-чорному та розрізав кішку та півня навпіл, а цьогоріч до Блек Фрайдей влаштував справжній театр абсурду за принципами метавсесвіту.

У рекламній кампанії до Блек Фрайдей 2022 команда COMFY зняла коней, сонечко, палаючий кремль та айфон, що виникає з-під землі. І все це про знижки.

До речі, цього разу роликів назнімали про всі етапи Блек Фрайдей: і тізер розпродажу, і про передпродаж у мобільному додатку COMFY, і про Блек Фрайдей, і про розіграш крутих роботів-пилососів Rowenta у додатку, і про кіберпонеділок. Мабуть, у метавсесвіті в акторів зйомки ненормовані.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Креативну частину традиційно розробляла агенція banda. Досі невідомо, що саме стимулювало креативників зануритися у метавсесвіт — віялові відключення електрики, бажання додати веселощів до буднів українців або бажання побачити палаючий кремль хоча б у віртуальній реальності. Зате відомо, що команда агенції самостійно виконала весь спектр робіт в рамках кампанії — від 3D-моделювання метавсесвіту до озвучки ролика. 

Ми хотіли зробити щось прикольне. Щоб посміятися, запамʼятатися. Хотілося побути трохи несерйозними. COMFY багато підтримує військових на фронті, допомагає волонтерам, а цим привітом з метавсесвіту ми хочемо трохи підняти настрій українцям. І, звісно ж, розповісти про знижки.
Марія Назаренко
директорка з маркетингу та e-commerce COMFY

Рекламна кампанія COMFY до Блек Фрайдей 2022 — вже третя з початку року після іміджевої кампанії “Мій дім – вся Україна” (червень-липень) та кампанії до дня народження COMFY зі збором на українські БПЛА “Валькірія” (серпень-вересень). Станом на 1 листопада в мережі COMFY працює 81 магазин в понад 40 містах України.

Розкажіть друзям про новину