«Мій дім — це Україна»: рекламний ролик присвячений відчуттю дому для українця
22 Чер 2022, 11:56

«Мій дім — це Україна»: рекламний ролик присвячений відчуттю дому для українця

Ритейлер COMFY за підтримки креативної агенції banda запустив іміджеву рекламну кампанію. Нова кампанія присвячена відчуттю дому, яке для кожного з нас стало ще ширшим після загострення війни з росією, яка триває з 2014 року. Головною ідеєю кампанії став меседж: “Наш дім — це вся Україна”. Дотримуючись цієї ідеї, команда COMFY налаштована на нашу спільну Перемогу та продовжує підбадьорювати українців та підтримувати ЗСУ. 

«Цієї зими ми всі навчилися ще швидше відрізняти головне від другорядного, друзів від ворогів, а ще по-новому подивилися на власний дім. Дім, який став значно ширшим за квартиру, район чи навіть рідне місто», — каже Марія Назаренко, директорка з маркетингу та e-commerce COMFY.

Тому в новій кампанії COMFY від banda лунає пісня зі словами: 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

З війною я зрозумів —

мій дім не стеля і стіни, 

З війною я зрозумів:

Мій дім — це Україна!

Виконує цю пісню популярний український репер OTOY, який наразі служить в Патронатній службі Полку “Азов”. Підспівує виконавцю хор співробітників COMFY. 

Ролик крутитиметься на ТБ, в YouTube та соціальних мережах. Також кампанія буде присутня в діджиталі, на радіо і на зовнішніх носіях у великих містах України і стане логічним продовженням стратегічної комунікаційної платформи “#НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам”.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео