Після популярної кампанії минулого літа, бренд Maynards, що стоїть за такими улюбленими продуктами, як Jelly Babies та Wine Gums, разом зі своїм агентством VCCP London запустив грайливу зовнішню кампанію «Set the Juice Loose».
За останні кілька років зовнішня реклама стала для Maynards чи не основним інструментом, адже вона націлена на ностальгію та примхи колишніх шанувальників. Ця кампанія будується на цій меті, оскільки образи Wine Gums та Jelly Babies знаходяться під прицілом колекційних фігурок. Джустер, лучник і дайвер були розроблені, надруковані на 3D-принтері, розфарбовані вручну компанією VCCP, яка працювала з фотографом Франком Аллаїсом над створенням фінальних знімків.
Девід Мастерман, заступник виконавчого креативного директора VCCP London, сказав: «У нашому дедалі складнішому світі, як приємно створювати прості, але такі, що викликають посмішку, постери».