Комунікаційний еколого-просвітницький проєкт ДТЕК Мережі #Лелеченьки переміг у конкурсі Golden World Awards for Excellence 2022, організованому Міжнародною Асоціацією з PR (IPRA), а також отримав спеціальний приз за внесок у досягнення Цілей сталого розвитку ООН. ДТЕК Мережі цьогоріч став єдиною компанією-переможцем з України у цьому міжнародному конкурсі комунікаційних проєктів.
Проєкт здобув перемогу одразу у 2-х номінаціях – «Найкращі корпоративні комунікації» і «Найкращий екологічний проєкт».
#Лелеченьки започатковано у 2021 році для того, щоб допомогти зберегти в Україні популяцію білих лелек і привернути увагу суспільства до дбайливого ставлення до довкілля. Проєкт поєднав дії бізнесу, юних екологів та сучасного мистецтва задля просування принципів ESG, а також відповідальності бізнесу за прогрес у досягненні Цілей Сталого розвитку ГД ООН.
«Приємно бачити, що саме ця кампанія отримала нагороду «Global Contribution Award». Вона змогла привнести емоції у повсякденну індустрію», – зазначила Ецуко Цукіхара, президент Міжнародної Асоціацією з PR (IPRA) та голова журі 2022 GWA.
Проєкт #Лелеченьки дозволив перетворити звичайний «виробничий процес» – укріплення гнізд лелек на електроопорах, на корисне та цікаве дозвілля для всієї родини. Влітку діти разом з екологами ДТЕК спостерігали за гніздуванням лелек та робили дослідження. Восени лідери думок, блогери, клієнти та співробітники компанії встановлювали захисні платформи для гнізд птахів. Компанія створила першу колаборацію української енергетики і сучасного мистецтва. З митцем Лесем Панчишиним встановили в Києві на ВДНГ та в Одесі в парку Перемоги скульптури родини лелек. Через мову мистецтва бізнес долучив до проєкту мільйони відвідувачів цих парків. Про проєкт ДТЕК Мережі розповідав українцям через медіа та соціальні мережі, що допомогло привернути увагу до проблеми зменшення популяціі лелек в Європі.
За 3 місяці реалізації в проєкт було залучено близько півтисячі учасників у Дніпропетровській, Київській, Одеській областях та Києві. Це допомогло встановити рекорд – укріпити 197 гнізд лелек замість 120 запланованих. Завдяки медіа та креативному публічному промо (скульптури, таблички та наліпки з посиланням на лендінг проєкту) охоплення #Лелеченьки склало понад 31 млн контактів з аудиторією.
У 2022 році через воєнний стан в країні компанія змушена була призупинити встановлення платформ. Але проєкт #Лелеченьки продовжується. Попри війну, енергетики разом з лідерами громадської думки стежать за безпекою птахів та збереженням гнізд на електроопорах в рамках цьогорічної ініціативи компанії – #ЛелекаВГніздіМирвУкраїні.