Комунікаційний ребрендинг популярного месенджера отримав Red Dot
12 Сер 2022, 16:16

Комунікаційний ребрендинг популярного месенджера отримав Red Dot

Українська креативна агенція Taktika здобула Red Dot у категоріях Corporate Design та Identity за проєкт глобального комунікаційного ребрендингу для Viber. Головною метою було осучаснити візуальний стиль матеріалів та зробити бренд ближчим для молодої аудиторії.

Проєкт для Viber — це перший подібний кейс, коли українська агенція працює над ребрендингом комунікації додатка з присутністю в 190+ країнах та аудиторією понад 1 мільярд користувачів. Співпраця Taktika та Viber розпочалася з українського офісу месенджера. В результаті відкритого тендеру, який проводив head-офіс в Ізраїлі українська агенція отримала замовлення на комунікаційний ребрендинг.

Останні кілька років команда Viber активно працювала над низкою AR та fintech нововведень, які мають змінити та покращити взаємодію людей з месенджером. На тлі цього старий візуальний стиль комунікації продовжував втрачати актуальність і ставав нефункціональним.

Нова візуальна система мала бути зрозумілою та зручною, як для користувачів, так і для команди Viber. Кожен день дизайнери бренду працюють над промо та інформаційними матеріалами на десятках різних мов. Крім цього, необхідно було зберегти та освіжити наявну палітру, впорядкувати візуальні елементи та зберегти впізнаваний стиль.

Ідея нової айдентики з’явилася з самого продукту: Viber побудований на обміні повідомленнями, тож ми вирішили взяти за основу візуальної системи фірмовий бабл всіх повідомлень в месенджері. Цей простий патерн дозволив нам побудувати гнучку дизайн-систему під всі випадки, які виникають в команди Viber.
Ілля Почкун
кофаундер агенції

«Робота над ребрендингом додатка з аудиторією понад мільярд користувачів накладає певні вимоги. Ми не могли просто “знести” все, що в компанії вибудовували роками. Viber має сильний сформований бренд та величезну впізнаваність. Тож для нас головною задачею було візуально освіжити всі матеріали. Допомогти Viber виглядати як сучасний і людяний tech-бренд», — додає кофаундер агенції Роман Гурбанов.

Команда Viber вже втілює запропоновані ідеї, зокрема на офіційних сторінках в Instagram та Facebook, а також в промоматеріалах. В планах на найближчий рік — перевести всі департаменти та регіональні офіси на роботу з новою айдентикою.

Розкажіть друзям про новину