Колекція вживаного одягу розповіла історії жінок, які постраждали від ШІ-нюдсів
18 Лют 2025, 11:34

Колекція вживаного одягу розповіла історії жінок, які постраждали від ШІ-нюдсів

Дипнюдси — це найновіша небезпека, що ховається в Інтернеті.

Це реалістичні фейкові зображення оголеного тіла, створені за допомогою штучного інтелекту. Останні дослідження показують, що 12,8% бельгійської молоді знають про застосунки зі створення дипнюдсів, а 60,5% із них навіть намагалися створити такі зображення. Вплив цих фейкових зображень є таким же руйнівним, як і справжні, з нестерпними наслідками для жертв, такими як емоційна та репутаційна шкода.

11 лютого, у День безпечного Інтернету, агентство VML Belgium і бельгійський центр для зниклих і сексуально експлуатованих дітей Child Focus створили інформаційну кампанію «The Unwearable Wardrobe», що виступає проти насильства в Інтернеті.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Для цього об’єднали зусилля для символічного розпродажу на онлайн-ринку Vinted. В обліковому записі The Unwearable Wardrobe були виставлені предмети одягу жертв. Не тому, що вони їм більше не подобалися, а тому, що цей одяг стало нестерпно носити через дипнюдси.

Одяг призначений не для продажу, а для того, щоб розповісти історію, що стоїть за кожним виробом — історію впливу ШІ-нюдсів. Кожна річ в онлайн-гардеробі є яскравою, а опис кожного одягу включав емоційну ціну, яку жертва мала заплатити. Вказана ціна становила 1160,00 євро, що є символічною сумою для телефонної лінії довіри Child Focus, куди постраждалі можуть звернутися за допомогою та підтримкою.

Розкажіть друзям про новину