Агенція Ogilvy Health UK у партнерстві з організацією з підтримки реклами та медіа Nabs створила збірку реальних історій про мікроагресію на робочому місці під назвою «Throwaway Comments».
Мікроагресія є поширеним явищем на робочому місці у Великій Британії та в маркетинговій індустрії, особливо серед працівників, які належать до етнічних меншин.
Мікроагресія — це вербальні, поведінкові образи оточення, навмисні чи ненавмисні, які виражають принизливе чи негативне ставлення до стигматизованої або культурно маргіналізованої групи. Половина (51%) працівників з цих спільнот у Великій Британії повідомляють, що стикаються з ними на регулярній основі, що є вищим відсотком, ніж у США чи Канаді.
Зростаюча кількість досліджень показує, що ця прихована дискримінація має чіткий довготривалий негативний вплив на здоров’я і благополуччя тих, хто її зазнає. Вплив мікроагресії призводить до підвищення рівня депресії, травм, тривоги, серцевих захворювань і діабету 2 типу.
У книзі Ogilvy Health UK та Nabs сформулювали цілі, які допоможуть досягти розуміння та емпатії навколо цих питань, що є ключем до створення більш інклюзивних робочих місць. Загалом 35 анонімних історій були опрацьовані та втілені в життя різноманітними ілюстраторами зі спільнот, які найчастіше піддаються мікроагресії.
Ця книга разом із набором незнищенних постерів поширюється по всій індустрії. Надруковані на папері, що не рветься, постери закручуються в тугі кульки і розкриваються, щоб показати тривалий вплив, який мають необдумані коментарі.
«Мікроагресії підступні в кожній галузі, — каже Керолайн Хоу, генеральна директорка Ogilvy Health. — Вони підривають самооцінку та впевненість у собі. В Ogilvy ми прагнемо інтегрувати різноманітність, справедливість та інклюзивність у структуру нашого бізнесу. Ми усвідомлюємо шкоду мікроагресії і використовуємо творчий підхід для вирішення проблем ізоляції. Інформуючи про вплив мікроагресії у переконливий та інноваційний спосіб, ми сподіваємося стимулювати дискусії та кинути виклик такій поведінці».
Сью Тодд, генеральна директорка Nabs, додала: «Ця книга є одночасно і розплатою, і полегшенням. Історії є закликом до дії та свідченням сили. Обмін досвідом є критично важливим інструментом для просування змін, і ми раді співпрацювати з Ogilvy, щоб поділитися цими простими, але потужними історіями. Давайте разом зруйнуємо бар’єри, які нас розділяють, щоб побудувати більш інклюзивне та співчутливе майбутнє для нашої галузевої спільноти».