27 Жов 2023, 12:24

Книга з постерами розповіла про наслідки мікроагресії на робочому місці

Агенція Ogilvy Health UK у партнерстві з організацією з підтримки реклами та медіа Nabs створила збірку реальних історій про мікроагресію на робочому місці під назвою «Throwaway Comments».

Мікроагресія є поширеним явищем на робочому місці у Великій Британії та в маркетинговій індустрії, особливо серед працівників, які належать до етнічних меншин.

Мікроагресія — це вербальні, поведінкові образи оточення, навмисні чи ненавмисні, які виражають принизливе чи негативне ставлення до стигматизованої або культурно маргіналізованої групи. Половина (51%) працівників з цих спільнот у Великій Британії повідомляють, що стикаються з ними на регулярній основі, що є вищим відсотком, ніж у США чи Канаді.

Зростаюча кількість досліджень показує, що ця прихована дискримінація має чіткий довготривалий негативний вплив на здоров’я і благополуччя тих, хто її зазнає. Вплив мікроагресії призводить до підвищення рівня депресії, травм, тривоги, серцевих захворювань і діабету 2 типу.

У книзі Ogilvy Health UK та Nabs сформулювали цілі, які допоможуть досягти розуміння та емпатії навколо цих питань, що є ключем до створення більш інклюзивних робочих місць. Загалом 35 анонімних історій були опрацьовані та втілені в життя різноманітними ілюстраторами зі спільнот, які найчастіше піддаються мікроагресії.

Ця книга разом із набором незнищенних постерів поширюється по всій індустрії. Надруковані на папері, що не рветься, постери закручуються в тугі кульки і розкриваються, щоб показати тривалий вплив, який мають необдумані коментарі.

«Мікроагресії підступні в кожній галузі, — каже Керолайн Хоу, генеральна директорка Ogilvy Health. — Вони підривають самооцінку та впевненість у собі. В Ogilvy ми прагнемо інтегрувати різноманітність, справедливість та інклюзивність у структуру нашого бізнесу. Ми усвідомлюємо шкоду мікроагресії і використовуємо творчий підхід для вирішення проблем ізоляції. Інформуючи про вплив мікроагресії у переконливий та інноваційний спосіб, ми сподіваємося стимулювати дискусії та кинути виклик такій поведінці».

Сью Тодд, генеральна директорка Nabs, додала: «Ця книга є одночасно і розплатою, і полегшенням. Історії є закликом до дії та свідченням сили. Обмін досвідом є критично важливим інструментом для просування змін, і ми раді співпрацювати з Ogilvy, щоб поділитися цими простими, але потужними історіями. Давайте разом зруйнуємо бар’єри, які нас розділяють, щоб побудувати більш інклюзивне та співчутливе майбутнє для нашої галузевої спільноти».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео