КМФР шукає людей, які знають світових рок-зірок від реклами і агенцій
07 Кві 2023, 10:28

КМФР шукає людей, які знають світових рок-зірок від реклами і агенцій

Українська агенція ANGRY створила креативну кампанію із закликом до участі в конкурсній програмі Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023 іноземних учасників. У межах комунікації фестиваль запросив до участі світових рок-зірок від реклами і агенцій, в яких вони працюють. 

Цього року до журі КМФР увійшло 39 членів журі з 23 країн. Міжнародний фестиваль відкритий для всіх учасників рекламно-комунікаційного ринку: рекламних агенцій, незалежних креаторів, рекламодавців, медіакомпаній та всіх, хто працює в рекламно-комунікаційній сфері. Фокус конкурсної програми в сезоні 2023 року на суспільно значущих комунікаціях, де особливе місце посідає спеціальний конкурс PEACE, що створений для робіт та кампаній, які протидіють війні, агресії, геноциду, злочинам проти людства, включно з сьогоднішньою війною в Україні.  

ANGRY стали креативним партнером КМФР 2023. Агенція створила головний меседж фестивалю «Make the world a better place», прагнучи привернути увагу креаторів з усього світу на теми соціальних, етичних, екологічних та інших проблем, які зараз турбують суспільство, й надихнути його на створення світу як кращого місця для життя. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Сергій Малик, креативний директор та співзасновник ANGRY, розповідає: «Ми обрали “найкоротший” шлях як запросити до участі світових рок-зірок від реклами і агенцій — знайшли акаунти 10 креативних лідерів в Insatgram і надіслали їм особисті запрошення прямо в Direct. Що далі? А далі ми розгорнули цілу digital-кампанію з пошуку людей, які можуть знати цих 10 креативних лідерів особисто й можуть попросити їх перевірити їхні requests. Як? 

Спершу ми зайшли на офіційні сайти агенцій, щоб знайти адреси їхніх офісів й імена колег обраних нами рок-зірок. А потім ми створили серію персоніфікованих рекламних оголошень і запустили за цими адресами геотаргетинг. У підсумку ми створили десятки персоніфікованих оголошень на кшталт «We are trying to find Dean who works in advertising to ask him to ask Anselmo to check his requests». 

Комунікаційна кампанія фестивалю триває. Цим відео фестиваль запрошує маркетологів і рекламістів з цілого світу допомогти повідомити обраних 10 креативних лідерів, що запрошення фестивалю потрапило до них у requests. Для цього необхідно просто зайти на офіційну сторінку КМФР в Instagram і пошерити в сторіс звернення до того, кого можете знати.

Розкажіть друзям про новину