«Кляті маркетологи»: найкращі українські маркетологи поділяться своїм досвідом у новому подкасті
19 Січ 2024, 11:45

«Кляті маркетологи»: найкращі українські маркетологи поділяться своїм досвідом у новому подкасті

Projector Creative & Tech Institute анонсує вихід свого нового подкасту — «Кляті маркетологи». У цьому проєкті топ-фахівці з відомих українських та міжнародних компаній поділяться професійним досвідом, секретами управління мільйонними бюджетами та інсайтами, як залучити споживачів до своїх продуктів.

З експертами спілкуватиметься автор і співорганізатор подкасту Богдан Сухомлин, Senior Marketing Manager у Appflame та куратор курсу з таргетингу в Facebook та Instagram у Projector. Його перша гостя — Юлія Новаченко, СМО у Prom.ua, яка розповість про товари панічного попиту в 2023-му, як український e-com зріс на 17% від року до року, чому соціальна відповідальність бізнесу важлива для 70% покупців, та поговорить про рекламу воєнного часу й збори за участі команд.

У наступних епізодах інсайтами ділитимуться, зокрема:

  • Євгеній Лейбов — Head of Marketing у Reface;
  • Денис Суділковський — Marketing Director у ЛУН;
  • Вікторія Ковальова — Head of Brand & Communications в Uklon;
  • Валерія Толочина — Global Chief Marketing Officer у Megogo;
  • Наталія Савченко — Head of Marketing and Growth у Glovo, та інші.

У кожній розмові слухачі й глядачі зможуть привідкрити для себе завісу до цінних знань та досвіду топових українських маркетологів — від тактик продажу до впливу різноманітних інструментів на суспільство. Епізоди включатимуть аналіз успішних продуктів, секретні техніки взаємодії з різними аудиторіями, а також поради, як зробити кожен інвестований долар максимально ефективним для бренду.

Подкаст має на меті не лише надати корисну інформацію, а й сформувати ком’юніті. Гості й слухачі зможуть обмінюватися досвідом, інсайтами та найкращими практиками, бо разом із подкастом автори запустили й окремі сторінки в соцмережах, наприклад, в інстаграмі й тік-тоці. Згодом обіцяють додаткові трансляції з гостями у форматі Q&A та навіть тематичні івенти.

«Ми створили “Клятих маркетологів”, щоб ділитися реальними кейсами та успішними історіями, які можуть надихнути та навчити наших слухачів. Маємо на меті зібрати спільноту, де експерти будуть обмінюватися знаннями, щоб допомогти українським маркетологам», — розповідає ведучий Богдан Сухомлин.

Нові випуски виходитимуть щоп’ятниці о 19:00. Відео будуть доступні на YouTube, а аудіоверсії на платформах Spotify, Apple Podcast, Soundcloud.

Розкажіть друзям про новину