02 Чер 2022, 16:28

KitKat пропонує зробити перерву і пограти у витрішки з тваринами

Наукові дослідження показують, що навіть короткочасне відволікання від роботи може значно покращити здатність зосередитись, і люди частіше, ніж будь-коли, звертаються до соціальних мереж, щоб розбавити свій день. Instagram особливо популярний, особливо серед покоління Z: 63% користувачів переглядають свою стрічку хоча б раз в день.

Wunderman Thompson і KitKat вирішили зробити ці перерви цікавішими, ніж звичайне прогортування стрічки. Blink Break, розроблений офісами Wunderman Thompson у Великій Британії та Сіетлі, дає людям можливість відпочити від того, що вони роблять, і зійтися віч-на-віч у змаганні з використанням штучного інтелекту. У міру проходження гри учасники стикаються з різними тваринами, від лемура до полярної сови, і дивляться в очі один одному доки хтось не моргне. У ній використовується передова технологія MediaPipe Face Mesh, а камера розпізнає обличчя та виявляє моргання, миттєво показуючи результати. З паузою у дії між кожним рівнем гравцям також пропонується змагатися один з одним та ділитися своїми результатами за допомогою #blinkchallenge.

Інтерактивна гра була запущена на каналі KitKat в Instagram 30 травня, а публікації збігалися із спадом у середині дня, коли люди найбільше потребують відволікання від роботи.

Ваель Джабі, керівник KitKat з глобального стратегічного маркетингу та комунікацій, прокоментував: «KitKat, як відомо, заохочує людей до перерви з 1957 року, і ця кампанія показує цілому поколінню переваги перерви в одному з найактуальніших контекстів для них».

Пол Ширер, глобальний креативний директор Wunderman Thompson, додав: «Розробка передової технології штучного інтелекту, яка реагує в мить, є несподіваним кроком для KitKat, але дає бренду шанс проявити себе і продемонструвати своє легендарне позиціонування новим та актуальним способом для нової аудиторії».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео