Кіт зіпсував різдвяну пісню грою на піаніно у гумористичному ролику
15 Лис 2023, 17:12

Кіт зіпсував різдвяну пісню грою на піаніно у гумористичному ролику

Святковий сезон — це час для проведення часу з близькими, але коти часто не бажають приєднуватись до святкових веселощів, особливо, коли йдеться про різдвяні традиції.

У новій святковій кампанії бренд смаколиків для котів Temptations прагне допомогти сім’ям, які мають котів, зібратися разом, щоб розділити незабутні моменти спілкування за допомогою вершкових ласощів для котів «Creamy Purrrr-ée».

Кампанія використовує розуміння того, що будь-який кіт втратить самовладання перед ласощами «Creamy Purrrr-ée», що робить їх ідеальним подарунком для улюбленця, щоб він приєднався до святкових веселощів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Рекламний ролик оспівав ностальгію за всіма святковими атрибутами 1970-х, включно із сентиментальними піснями, екстравагантними прикрасами, вбраннями, показуючи кота, якому не цікаві веселощі, доки йому не подали ласощі «Creamy Purrrr-ée».

Розробкою кампанії займалась агенція adam&eveDDB.

Розкажіть друзям про новину