03 Тра 2024, 16:04

KFC запустив у Бухаресті свою лінію метро у вигляді курячої ніжки

Мільйони пасажирів у Бухаресті щодня бачать одну й ту саму карту метро. Мало хто з них знав, що вони також дивляться на шматок курки — тобто, доки KFC не відкрила їм очі. 

Мережа фаст-фуд ресторанів та агенція McCann Worldgroup Romania відкрили для себе, що одна з ліній бухарестського метро, яка проходить через центр міста, має форму курячої ніжки, тому вони переосмислили цю лінію як «KFC Line», запрошуючи клієнтів проїхати кожну зупинку на цьому маршруті та отримати безкоштовне відро курки. 

Для запуску кампанії KFC співпрацювала з Metrorex, румунською компанією, яка управляє метрополітеном Бухареста. Зовнішня реклама запрошувала споживачів сканувати карту метро своїм телефоном, а після проїзду всіх 16 зупинок на «KFC Line» вони могли отримати своє безкоштовне відерце в будь-якому ресторані KFC у Бухаресті.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«KFC — це не лише справжня курка, а й справжні враження — ми приправляємо наші кампанії несподіваним креативним смаком, який дивує клієнтів. Цього разу вау-елемент походить з повсякденного життя людей, які їдуть на роботу, і, посиливши асоціацію з брендом, ми забезпечили собі місце на вершині популярної культури», — заявила Моніка Ефтімі, CMO компанії Sphera Franchise Group, що володіє ресторанами KFC у Румунії.

«Якщо ви куштуєте KFC, то вже не зможете відірватися від нього, — каже Каталін Добре, головна виконавча директорка та співзасновниця McCann Worldgroup Romania. — Ця кампанія є нагадуванням про те, що на кожній зупинці метро смакота KFC знаходиться всього в декількох кроках від вас».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео