Мережа фаст-фуд ресторанів KFC представила нову кампанію «The Original Gamechangers», створену агенцією TBWA\RAAD в рамках платформи «Play KFC» у співпраці з Федерацією кіберспорту Саудівської Аравії.
Ця ініціатива має на меті революціонізувати ігрову сцену в Королівстві Саудівська Аравія, висвітлюючи та підтримуючи жінок-кіберспортсменок. Демонструючи відданість KFC принципам інклюзивності та різноманітності, «The Original Gamechangers» пропонує саудівським жінкам сцену для демонстрації своїх навичок та потенціалу на світовій кіберспортивній арені.
Близький Схід давно визнаний центром виняткових ігрових талантів, де на світовій арені виблискують переважно чоловіки-кіберспортсмени. Щоб змінити цей наратив і забезпечити рівні можливості для всіх, KFC запустила кампанію, покликану зруйнувати історичні бар’єри в ігровій спільноті, надавши кіберспортсменкам платформу для демонстрації своїх талантів і потенціалу.
KFC запустила спеціальний мікросайт KFCGaming.me, спеціально для саудівських геймерок, щоб вони могли зареєструватися на платформі Original Gamechangers Cup, яка дозволяє дівчатам продемонструвати свої навички та позмагатися за значні винагороди. Переможниці також матимуть можливість змагатися в саудівських е-лігах і заробити великі призові фонди.
Соціальні медіа відіграли вирішальну роль у новаторській ініціативі KFC, оскільки бренд представив перший у світі ШІ-шаблон CapCut, розроблений ексклюзивно для «The Original Gamechangers». Цей інноваційний інструмент дозволяє користувачам візуалізувати ШІ-версію себе в найкрутіших віртуальних локаціях.
Щоб посилити охоплення та висвітлити надихаючі історії геймерок, кампанія включає серію соціальних роликів, диджитал контенту та телевізійних рекламних роликів, спрямованих на створення більш справедливої ігрової сцени.
Спеціально для цієї ініціативи KFC також представила спеціальну страву для геймерів, щоб гарантувати, що вони ніколи не залишаться голодними та зможуть підживити свою енергію.