11 Бер 2024, 15:03

KFC запустив гарячу лінію для порятунку від супергострої курки

Своє 40-річчя KFC Thailand відзначив непереборним челенджем — поверненням після дворічної відсутності у меню супергострої курки Кай Джай Дед, відомої тим, що викликає як любов, так і крики агонії. Кай Джай Дед змушує клієнтів мережі пітніти та проливати сльози.

І для всіх тих, хто наважився випробувати його сильний жар, KFC та агентство VML Thailand запропонували допомогу, щоб перемогти опік і насолодитися гострими відчуттями від сильної спеки, як ніколи раніше. Усвідомлюючи необхідність підтримати відвідувачів під час сильної спеки, вони запустили гарячу лінію Spicy Relief, щоб надати допомогу і полегшення тим, хто наважився потішити себе гострими стравами.

Гаряча лінія Spicy Relief пропонує два унікальних підходи для полегшення пекучості:

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
  • Виплеснути емоції (натиснути 0) — для тих, хто потребує більш інтерактивного рішення, у колл-центрі KFC працюють кваліфіковані фахівці, готові запропонувати підтримку, пораду і навіть вислухати тих, хто хоче виплеснути свої розчарування, викликані гострою їжею, АБО
  • Розслабитися і підзарядитися (натиснути 1) — для тих, хто віддає перевагу більш інтроспективному досвіду, автоматизована система видає випадкові звуки, що полегшують гострі відчуття, включаючи заспокійливу класичну музику, заспокійливі звуки природи ASMR і медитативні звуки, щоб полегшити відчуття пекучості.

Для менш гострих KFC також пропонує два рівні гостроти: дитячий гострий соус — для тих, хто прагне дотику тепла, та Злий гострий соус — для сміливих сердець, які прагнуть до пекла.

Завдяки надзвичайно позитивним відгукам від любителів гострого, страва була розпродана всього за два тижні, при цьому тонни споживачів також зверталися на гарячу лінію, щоб отримати додаткову порцію гостроти.

Сухайл Лімбада, директор з маркетингу KFC Thailand, прокоментував: «Маючи 40-річний досвід роботи, KFC сповнений рішучості зачарувати любителів гострого по всій країні Кай Джай Дед, створюючи спільний досвід нестримного, захоплюючого жару завдяки нашому унікальному і неповторному смаку».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео