Як лідер із виробництва смажених курчат, KFC Canada сказав пару слів у відповідь на запуск McDonald’s курячого Біг Мака у Канаді: «Fixed It». Всі грають у гру з курячим бургером, проте те, що відрізняє KFC, – це смак і чудова якість курки, і KFC хотіла нагадати про це споживачам. Так, KFC Canada відреагував зухвалою кампанією на Біг Мак, замінивши курячі котлети у бургері на два хрусткі курячі стріпси KFC.
Кампанія була запущена в Twitter, Instagram, TikTok та Facebook через кілька хвилин після того, як McDonald’s опублікував офіційний твіт про запуск курячого Біг Мака. KFC Canada опублікував зображення оновленого бургера з підписом: «Ось, ми це виправили», тегнувши McDonald’s. McDonald’s відповів, що «немає необхідності виправляти те, що ідеально», на що KFC просто відповіла: «Тест смаку?».
І змагання відбулося не лише у Twitter. У реальному світі KFC розмістив рекламу розміром із вантажівку перед ресторанами McDonald’s по всьому Торонто, рекламуючи модернізований бургер від KFC Canada перед споживачами McDonald’s. Щоб привернути ще більше уваги, команда розмістила білборд на Гардінер, одній із найжвавіших трас Канади.
Щоб ще більше посилити кампанію, KFC Canada запросив інфлюенсерів, щоб оновити Біг Мак куркою від KFC та наголосити, що сендвіч #BetterWithKFC.
«KFC відомий завдяки Finger Lickin’ Good Chicken, коли McDonald’s оголосив про запуск, ми побачили в цьому своєчасну можливість скористатися таким культурним моментом, як цей. Це був шанс для бренду пожартувати та весело поспілкуватися з нашими споживачами», — сказав Азім Ахтар, директор з маркетингу KFC Canada.