Нова кампанія від агенції креативного маркетингу idealers для KFC Україна доводить, що вихід за рамки власної діяльності – це той підхід, якого має притримуватись будь-який бізнес сьогодні, щоб насправді зацікавити клієнта. Ресторан – вже давно не просто про їжу, а про емоції та стан, які вона дарує.
З початку задача idealers полягала в тому, щоб нативно ввести в меню KFC лінійку «Сальса», тобто позиції з традиційним соусом мексиканської кухні. Та після ресьорчу й опитувань виявилось, що для української аудиторії така пропозиція не стане унікальною, і мало хто зрозуміє її цінність. Тож бренд стратеги винесли вирок: за сальсою ніхто не прийде.
Тому KFC Україна оголошують про запуск нової лінійки з акцентом на улюблений продукт клієнтів – курку. Але під новим соусом, тобто в іншому вигляді. Це ніби продовження першої частини фільму, де головний герой той самий, але опинився в новій ситуації. Отож назва кампанії «KFCіквел» в креативників з’явилась сама собою, а слоган прозвучав так: «Та сама курка в новій ролі».
Основою рекламної кампанії стала тема кіно, а рекламне відео було створено у стилі трейлера з куркою одразу в багатьох ролях. У тому самому стилі були розроблені key-віжуали та візуальне наповнення для соціальних мереж. Маркетингова стратегія також охоплювала indoor і outdoor рекламу та співпрацю з блогерами.
Для просування KFCіквелу було вирішено запустити рекламу в мережі кінотеатрів Multiplex в блоку трейлерів та на екранах головного торгового центру столиці ТРЦ Gulliver.