KFC Canada використав один з найвідоміших активів свого бренду, щоб кинути серйозну тінь на своїх конкурентів у креативній кампанії, приуроченій до сонячного затемнення.
Соціальна та диджитал зовнішня кампанія від агентства Courage використала знамените відро полковника, зняте з перспективи зверху вниз. Воно здебільшого занурене в темряву, за винятком ледь помітних курячих крихт на дні, тоді як його зовнішній обідок сяє, наче край сонця, що визирає з-за місяця.
Кампанія проходила у соціальних мережах, а а медіабаїнг від агенції Wavemaker також використав диджитал зовнішні білборди на Ніагарському водоспаді та навколо нього, де, як очікувалось, збереться до мільйона людей, щоб спостерігати за затемненням.
Реклама про затемнення також демонструвалась на міжнародних ринках, включаючи Францію та Південну Африку. Хоч жодна з цих територій не знаходилась на шляху затемнення, розмови про явище відбувались по всьому світу, і це дало можливість бренду бути так само актуальним на цих ринках.