06 Жов 2023, 10:55

Кеті Перрі показала красу Італії у рекламній кампанії Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana, італійський будинок моди, що є синонімом розкоші, представив рекламну кампанію парфумів Devotion.

Обличчям аромату стала американська поп-співачка Кеті Перрі.

У рекламному ролику, який більше схожий на кінематографічну подорож, Кеті Перрі досліджує мальовничі пейзажі Італії та яскраві спільноти. Італійський актор Мікеле Морроне з’явився в ролі рибалки. Ця історія вийшла за рамки простої реклами, пропонуючи зазирнути в італійський спосіб життя.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Кампанія, що знята на острові Капрі в Італії, стартувала 2 жовтня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео