«Керуй автомобілем, як жінка»: кампанія нагадала про безпеку на дорогах
17 Тра 2024, 12:41

«Керуй автомобілем, як жінка»: кампанія нагадала про безпеку на дорогах

Знову і знову поняття «водіння, як у жінки» звучить як сексистська образа для людей, які погано водять.

Виявляється, жінки водять краще, ніж чоловіки, наголошує кампанія від агенції Media.Monks для Victimes & Citoyens у Франції, асоціації, яка надає підтримку жертвам дорожньо-транспортних пригод і підвищує обізнаність про безпеку дорожнього руху.

«Drive Like a Woman» — це зовнішня реклама з чоловіками за кермом та статистикою, яка показує, що більшість смертельних ДТП у Франції стаються з вини чоловіків. Реклама містить слоган «Керуй автомобілем, як жінка», який вказує на те, що це може врятувати життя, оскільки жінки, як правило, є безпечнішими водіями.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ця епатажна кампанія одночасно звертається як до безпеки дорожнього руху, так і до мізогіністичних стереотипів, припускаючи, що водити, як жінка — це не образа, як багато хто думає.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel