«Керуй автомобілем, як жінка»: кампанія нагадала про безпеку на дорогах
17 Тра 2024, 12:41

«Керуй автомобілем, як жінка»: кампанія нагадала про безпеку на дорогах

Знову і знову поняття «водіння, як у жінки» звучить як сексистська образа для людей, які погано водять.

Виявляється, жінки водять краще, ніж чоловіки, наголошує кампанія від агенції Media.Monks для Victimes & Citoyens у Франції, асоціації, яка надає підтримку жертвам дорожньо-транспортних пригод і підвищує обізнаність про безпеку дорожнього руху.

«Drive Like a Woman» — це зовнішня реклама з чоловіками за кермом та статистикою, яка показує, що більшість смертельних ДТП у Франції стаються з вини чоловіків. Реклама містить слоган «Керуй автомобілем, як жінка», який вказує на те, що це може врятувати життя, оскільки жінки, як правило, є безпечнішими водіями.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ця епатажна кампанія одночасно звертається як до безпеки дорожнього руху, так і до мізогіністичних стереотипів, припускаючи, що водити, як жінка — це не образа, як багато хто думає.

Розкажіть друзям про новину