Burberry завжди був синонімом британської елегантності, але його нова кампанія «It’s Always Burberry Weather: London in Love» відчувається як повернення до колишньої форми.
Натхнена улюбленими британськими романтичними комедіями кінця 90-х та початку 2000-х, такими як «Реальне кохання» та «Відпочинок за обміном», кампанія зобразила повсякденні романтичні моменти на тлі непередбачуваної погоди в Лондоні.
Кампанія легко поєднує кінематографічні сюжети з найбільш культовими речами Burberry. Тренч, шарф та інші предмети верхнього одягу не просто з’являються в кадрі, вони вплітаються в оповідь, стаючи символами позачасового британського стилю.
Щоб підсилити емоційну глибину, бренд запросив до участі в цих історіях акторів Кейт Вінслет, Еймі Лу Вуд, Джоді Тернер-Сміт, Ніколаса Голта, Майкла Ворда, Річарда Е. Гранта, Чен Куна, Сона Сок Ку, а також супермоделей Девіда Ганді, Лю Вень і Наомі Кемпбелл.
Грайливий натяк на спадщину бренду з’являється у вигляді лицаря Burberry у блискучих обладунках, який буквально оживляє логотип в момент кінематографічного шарму.