Кейт Вінслет, Наомі Кемпбелл та інші показали непередбачуваність лондонської погоди у роликах Burberry
17 Лют 2025, 14:24

Кейт Вінслет, Наомі Кемпбелл та інші показали непередбачуваність лондонської погоди у роликах Burberry

Burberry завжди був синонімом британської елегантності, але його нова кампанія «It’s Always Burberry Weather: London in Love» відчувається як повернення до колишньої форми.

Натхнена улюбленими британськими романтичними комедіями кінця 90-х та початку 2000-х, такими як «Реальне кохання» та «Відпочинок за обміном», кампанія зобразила повсякденні романтичні моменти на тлі непередбачуваної погоди в Лондоні.

Кампанія легко поєднує кінематографічні сюжети з найбільш культовими речами Burberry. Тренч, шарф та інші предмети верхнього одягу не просто з’являються в кадрі, вони вплітаються в оповідь, стаючи символами позачасового британського стилю.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб підсилити емоційну глибину, бренд запросив до участі в цих історіях акторів Кейт Вінслет, Еймі Лу Вуд, Джоді Тернер-Сміт, Ніколаса Голта, Майкла Ворда, Річарда Е. Гранта, Чен Куна, Сона Сок Ку, а також супермоделей Девіда Ганді, Лю Вень і Наомі Кемпбелл.

Грайливий натяк на спадщину бренду з’являється у вигляді лицаря Burberry у блискучих обладунках, який буквально оживляє логотип в момент кінематографічного шарму.

Розкажіть друзям про новину