Кейт Вінслет, Наомі Кемпбелл та інші показали непередбачуваність лондонської погоди у роликах Burberry
17 Лют 2025, 14:24

Кейт Вінслет, Наомі Кемпбелл та інші показали непередбачуваність лондонської погоди у роликах Burberry

Burberry завжди був синонімом британської елегантності, але його нова кампанія «It’s Always Burberry Weather: London in Love» відчувається як повернення до колишньої форми.

Натхнена улюбленими британськими романтичними комедіями кінця 90-х та початку 2000-х, такими як «Реальне кохання» та «Відпочинок за обміном», кампанія зобразила повсякденні романтичні моменти на тлі непередбачуваної погоди в Лондоні.

Кампанія легко поєднує кінематографічні сюжети з найбільш культовими речами Burberry. Тренч, шарф та інші предмети верхнього одягу не просто з’являються в кадрі, вони вплітаються в оповідь, стаючи символами позачасового британського стилю.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Щоб підсилити емоційну глибину, бренд запросив до участі в цих історіях акторів Кейт Вінслет, Еймі Лу Вуд, Джоді Тернер-Сміт, Ніколаса Голта, Майкла Ворда, Річарда Е. Гранта, Чен Куна, Сона Сок Ку, а також супермоделей Девіда Ганді, Лю Вень і Наомі Кемпбелл.

Грайливий натяк на спадщину бренду з’являється у вигляді лицаря Burberry у блискучих обладунках, який буквально оживляє логотип в момент кінематографічного шарму.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео