11 Лис 2022, 16:39

Кавуна забагато не буває: як бренди відреагували на звільнення Херсона

Українські бренди розпочали флешмоб на честь довгоочікуваного звільнення міста-героя Херсона з-під російської окупації: хтось створив цікавий креатив, а хтось додав до свої логотипів символ цього українського міста – кавун.

MMR представляє добірку креативів, якими бренди вітають українців та відзначають цю історичну подію:

Звичайно, у швидкості реакцій на головні події в Україні «Укрпошті» нема рівних. Після повідомлень про звільнення Херсону було відразу анонсовано новий поштовий випуск – «Херсон — це Україна!». Крім того, «Укрпошта» змінила своє лого на честь цієї події.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Comfy також долучився до флешмобу та додав до свого лого родзинку, а точніше ягідку.

«Нова пошта» написала про своє повернення до міста: «Це не мариво, не сон – повертаємось в…».

Такі оновлення в застосунку “Тривога”:

До флешмобу приєдналися також промислові бренди України:

Розкажіть друзям про новину

Нове відео