Капсульні готелі Токіо та мультфільми: Louis Vuitton та Такасі Муракамі відкрили спільний попап
16 Січ 2025, 14:38

Капсульні готелі Токіо та мультфільми: Louis Vuitton та Такасі Муракамі відкрили спільний попап

Щоб відзначити двадцятиріччя творчого партнерства з японським художником Такаcі Муракамі, Louis Vuitton відкрив вражаючий попап.

Це більше, ніж просто торговий простір, цей тимчасовий майданчик відзначає союз між мистецтвом і модою через перевидання культової колекції Louis Vuitton x Murakami 2003 року, пропонуючи при цьому унікальний досвід занурення в світ мистецтва.

Розташований на двох поверхах, цей простір занурює відвідувачів у світ, де творчість Муракамі поєднується з елегантністю Louis Vuitton. Натхнений токійськими капсульними готелями, декор поєднує яскраві чорні та рожеві кольорові блоки з футуристичними елементами, демонструючи понад 200 відредагованих творінь брендів. Серед них — знамениті дизайни Monogram Multicolore, Superflat Panda та Cherry Blossom, що стали популярними у 2000-х роках.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Цей попап пропонує безліч захоплюючих активностей. Зокрема після кожної покупки відвідувачі отримують жетон, розроблений Муракамі, який вони можуть вставити в автомат і спробувати виграти ексклюзивні подарунки, а також працює імерсивний кінотеатр, де можна переглянути два фільми з серії «Superflat», спочатку створені Муракамі 20 років тому, а потім відреставровані у 2025 році.

Родзинкою попапу є кафе на верхньому поверсі, де подають випічку та напої в чашках і серветках, прикрашених дизайном Louis Vuitton x Murakami.

Співпраця між Louis Vuitton та Муракамі, започаткована у 2003 році під художнім керівництвом Марка Джейкобса, зробила революцію в моді, інтегрувавши сучасне мистецтво в розкішні аксесуари. Описана як «монументальний союз мистецтва і комерції», ця співпраця перетворила сумки на витвори мистецтва і переосмислила спосіб співпраці розкішних брендів з художниками. Це перевидання, яке знаменує тріумфальне повернення фірмових дизайнів Муракамі, є даниною часу, коли мода і мистецтво були єдиним цілим.

Окрім Лондона, попап Louis Vuitton x Murakami пошириться на інші мегаполіси, такі як Нью-Йорк, Мілан, Сеул, Шанхай, Сінгапур і Токіо, що дозволить ентузіастам по всьому світу побачити цю історичну колаборацію.

Розкажіть друзям про новину