Канадський бренд використав гіпноз, щоб запам’ятатися клієнтам
30 Лип 2024, 10:53

Канадський бренд використав гіпноз, щоб запам’ятатися клієнтам

Напевно, виробника серветок Scotties довгий час дратувало те, що люди схильні використовувати назву іншого бренду, коли говорять про серветки. Це принизливо, коли ти — бренд серветок для обличчя №1. Що ж, цей інший бренд покинув Канаду минулого року, і агенція FCB Canada та Scotties скористалися моментом, щоб заохотити канадців виробити звичку згадувати саме бренд Scotties.

Чи є кращий спосіб зробити це, ніж гіпноз? Мабуть, так. Гумористична кампанія обігрує ідею використання гіпнозу для того, щоб асоціювати Scotties з чханням. Виявляється, вона не була бездоганною.

Рекламний ролик транслюється в Канаді на ефірних, соціальних, диджитал та стримінгових каналах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми дуже раді, що FCB Canada стала нашим агентством для роботи з брендом Scotties і неймовірно пишаємося тим, що разом з ними дебютувала нова гіпнотична реклама, — заявила С’юзан Ірвінг, операційна директорка Kruger Products. — Цією новою кампанією ми хотіли висміяти той факт, що споживачі роками називали нас неправильним ім’ям, і розповісти споживачам, що Scotties з гордістю служить канадцям вже понад 60 років, і завдяки нашим збільшеним потужностям ми зможемо і надалі залишатися лідером національного ринку в категорії серветок для обличчя».

Розкажіть друзям про новину