Uklon презентував нову інформаційну кампанію, спрямовану на українців, які прагнуть професійного розвитку та відкриті до нових можливостей. В ній бренд розповідає про драйв команди, показуючи атмосферу всередині компанії та привертає увагу людей, що сягнули «стелі» на професійному шляху.
Згідно з дослідженням Gradus, українці щодня стикаються з високим рівнем стресу, адже війна принесла нові емоційні виклики. Хоча страх вже не домінує, він поступився місцем втомі, напруженості, роздратуванню і навіть розчаруванню. Та все ж поряд з цими емоціями присутня надія, що свідчить про стійкість і здатність українців продовжувати жити навіть у складні часи. Активна залученість людей до співпраці з українськими компаніями, що в свою чергу тримають економіку, дозволяє підтримувати сили оборони, волонтерські та гуманітарні ініціативи. Саме це є ще однією з точок стійкості українців в тилу.
Дані цього опитування надихнули Uklon на створення нової інформаційної кампанії, яка показує важливість професійного розвитку і реалізації, закликає не боятись шукати свій драйв та відкриває бренд зсередини.
Головний відеоролик показує внутрішню атмосферу в компанії та розповідає про людей в команді. Тих, хто любить, коли несеться та про тих, хто завжди прагне більшого. Компанія прагне знайти своїх людей — в кого теж є драйв всередині та задати вектор для їхнього кроку вперед.
Разом із відео Uklon презентував віжуали, демонструючи, як через страх змін люди не помічають, якими тісними стають звичні стіни. Розмістивши великих людей в замалих офісах, бренд хоче надихнути амбітних спеціалістів виходити за рамки та оцінювати свої можливості.
Розробкою кампанії займалось креативне агентство Bickerstaff.834.