Кампанія розповіла, як дорослим побачити ознаки ментальних проблем у дітей
11 Жов 2023, 16:47

Кампанія розповіла, як дорослим побачити ознаки ментальних проблем у дітей

Благодійна організація KidsXpress, що займається проблемами психічного здоров’я дітей, запустила кампанію «See the Signs. Heal the Hurt», щоб допомогти батькам та опікунам якнайшвидше розпізнати дистрес у дітей.

Кампанія була створена Dentsu Creative.

Марго Ворд, засновниця та генеральний директор KidsXpress, сказала: «Психічні розлади зачіпають кожну сьому австралійську дитину, і близько половини всіх проблем з психічним здоров’ям виникають у віці до 14 років. Ми хочемо, щоб кожен міг визначити, коли дитина потребує допомоги. Ознаки психічних розладів у дітей часто можна не помітити або неправильно зрозуміти. Але якщо дорослі знають, на що звертати увагу, ми можемо надати підтримку на ранніх стадіях і допомогти зупинити ескалацію проблем у підлітковому та дорослому віці».

Важливо також запропонувати дітям правильний тип послуг і зробити їх легкодоступними. KidsXpress підтримує дітей віком до 12 років за допомогою експресивної терапії — підходу, який вважається найкращою практикою в лікуванні дитячих травм

Ян Хартлі, керуючий партнер Dentsu Creative, прокоментував: «Наші творчі та PR-команди мали честь працювати з KidsXpress над цією кампанією. Ми всі стикалися з проблемами психічного здоров’я, власними чи чужими, і у багатьох з нас є діти, тож можна сказати, що наші серця були з цим брифом протягом усього шляху. Ми були дуже раді підтримати KidsXpress у їхній місії покращення психічного здоров’я дітей».

Медіа-стратегія та планування були здійснені агенцією Foundation.

Кампанія проводиться на телебаченні, зовнішній рекламі, радіо, у пресі та диджитал медіа.

Щоб допомогти виявити ознаки проблем з психічним здоров’ям у дітей, сім’ї можуть безкоштовно завантажити посібник на сайті KidsXpress.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео