Кампанія розповіла, як дорослим побачити ознаки ментальних проблем у дітей
11 Жов 2023, 16:47

Кампанія розповіла, як дорослим побачити ознаки ментальних проблем у дітей

Благодійна організація KidsXpress, що займається проблемами психічного здоров’я дітей, запустила кампанію «See the Signs. Heal the Hurt», щоб допомогти батькам та опікунам якнайшвидше розпізнати дистрес у дітей.

Кампанія була створена Dentsu Creative.

Марго Ворд, засновниця та генеральний директор KidsXpress, сказала: «Психічні розлади зачіпають кожну сьому австралійську дитину, і близько половини всіх проблем з психічним здоров’ям виникають у віці до 14 років. Ми хочемо, щоб кожен міг визначити, коли дитина потребує допомоги. Ознаки психічних розладів у дітей часто можна не помітити або неправильно зрозуміти. Але якщо дорослі знають, на що звертати увагу, ми можемо надати підтримку на ранніх стадіях і допомогти зупинити ескалацію проблем у підлітковому та дорослому віці».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Важливо також запропонувати дітям правильний тип послуг і зробити їх легкодоступними. KidsXpress підтримує дітей віком до 12 років за допомогою експресивної терапії — підходу, який вважається найкращою практикою в лікуванні дитячих травм

Ян Хартлі, керуючий партнер Dentsu Creative, прокоментував: «Наші творчі та PR-команди мали честь працювати з KidsXpress над цією кампанією. Ми всі стикалися з проблемами психічного здоров’я, власними чи чужими, і у багатьох з нас є діти, тож можна сказати, що наші серця були з цим брифом протягом усього шляху. Ми були дуже раді підтримати KidsXpress у їхній місії покращення психічного здоров’я дітей».

Медіа-стратегія та планування були здійснені агенцією Foundation.

Кампанія проводиться на телебаченні, зовнішній рекламі, радіо, у пресі та диджитал медіа.

Щоб допомогти виявити ознаки проблем з психічним здоров’ям у дітей, сім’ї можуть безкоштовно завантажити посібник на сайті KidsXpress.

Розкажіть друзям про новину