Благодійна організація KidsXpress, що займається проблемами психічного здоров’я дітей, запустила кампанію «See the Signs. Heal the Hurt», щоб допомогти батькам та опікунам якнайшвидше розпізнати дистрес у дітей.
Кампанія була створена Dentsu Creative.
Марго Ворд, засновниця та генеральний директор KidsXpress, сказала: «Психічні розлади зачіпають кожну сьому австралійську дитину, і близько половини всіх проблем з психічним здоров’ям виникають у віці до 14 років. Ми хочемо, щоб кожен міг визначити, коли дитина потребує допомоги. Ознаки психічних розладів у дітей часто можна не помітити або неправильно зрозуміти. Але якщо дорослі знають, на що звертати увагу, ми можемо надати підтримку на ранніх стадіях і допомогти зупинити ескалацію проблем у підлітковому та дорослому віці».
Важливо також запропонувати дітям правильний тип послуг і зробити їх легкодоступними. KidsXpress підтримує дітей віком до 12 років за допомогою експресивної терапії — підходу, який вважається найкращою практикою в лікуванні дитячих травм
Ян Хартлі, керуючий партнер Dentsu Creative, прокоментував: «Наші творчі та PR-команди мали честь працювати з KidsXpress над цією кампанією. Ми всі стикалися з проблемами психічного здоров’я, власними чи чужими, і у багатьох з нас є діти, тож можна сказати, що наші серця були з цим брифом протягом усього шляху. Ми були дуже раді підтримати KidsXpress у їхній місії покращення психічного здоров’я дітей».
Медіа-стратегія та планування були здійснені агенцією Foundation.
Кампанія проводиться на телебаченні, зовнішній рекламі, радіо, у пресі та диджитал медіа.
Щоб допомогти виявити ознаки проблем з психічним здоров’ям у дітей, сім’ї можуть безкоштовно завантажити посібник на сайті KidsXpress.