Кампанія до Міжнародного дня жінок закликала до дій, а не комерції
08 Бер 2023, 17:41

Кампанія до Міжнародного дня жінок закликала до дій, а не комерції

Протести за права жінок актуальні і сьогодні, оскільки багато проблем, порушених в минулому, торкаються жінок у всьому світі зараз. Сьогодні, у Міжнародний жіночий день, було запущено глобальну кампанію під назвою «Still Present», спрямовану на підвищення обізнаності та заохочення активності.

6 березня Генеральний секретар ООН Антоніу Гутерреш заявив на відкритті засідання Комісії з становища жінок, що цей прогрес у галузі прав жінок «зникає на наших очах»: «Права жінок порушуються, їм загрожують і порушують у всьому світі»

За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, кожна третя жінка у світі зазнає фізичного чи сексуального насильства протягом життя. У 2020 році жінки на керівних посадах у середньому заробляли всього 0,75 долари на кожен долар, зароблений чоловіками-керівниками. Це не лише знизилося з 0,88 долара на кожен долар у 2018 році, а й є найбільшим розривом в оплаті з 2012 року. У 2022 році Верховний суд США скасував конституційне право на аборт у США, ще більше позбавивши жінок їхніх прав.

Тепер соціальні рухи відбуваються у діджитал просторі так само часто, як і у фізичному.

Компанія «Still Present» показує історичні знаки протесту, перероблені для сучасної активності. Люди можуть додати ці історичні знаки протесту до своїх соціальних мереж з хештегом #StillPresent або роздрукувати їх, щоб протестувати на вулицях, щоб підвищити поінформованість про різні проблеми та права, за які жінкам все ще потрібно боротися сьогодні. Люди можуть вибрати знак, який знаходить відгук у них чи представляє їх цінності, та відповідний знак протесту як заклик до дії, що спонукає інших приєднатися до ініціативи.

Веб-сайт надає передісторію протестів та символів у них, надаючи відвідувачам глибше розуміння історії протестів жінок та проблем, які він висвітлював. Сайт також займається посиланнями на організації, що виступають за права жінок

Кампанія була створена глобальним цифровим креативним агентством AnalogFolk не для отримання прибутку, а щоб відродити справжню мету Міжнародного жіночого дня.

«Сьогодні не день відзначати себе. Це не день купувати собі щось. Це день дій, щоб продовжити те, що жінки до нас розпочали понад сто років тому».

«Відцифровуючи ці історичні символи протесту, вони стають потужною зброєю сучасного руху. Їх можна легко розповсюджувати та ділитися ними в Інтернеті, що дозволяє їх повідомленням досягати та залучати набагато ширшу аудиторію. Наша мета — показати, наскільки ці знаки напрочуд актуальні і сьогодні, і зробити їх доступними для нового покоління активістів, давши їм інструмент для боротьби за свої інтереси, а також познайомивши людей з історією минулих протестів». — сказала Анна-Луїза Гладуелл, керуючий директор AnalogFolk London.

Розкажіть друзям про новину