Кампанія дейтинг-застосунку підкреслила важливість згоди на отримання дікпіків
26 Чер 2024, 11:36

Кампанія дейтинг-застосунку підкреслила важливість згоди на отримання дікпіків

Деякі чоловіки можуть думати, що у них найфотогенічніші пеніси, які коли-небудь існували. І, можливо, так воно і є.

Але не всі хочуть це бачити. Принаймні не одразу. Ось чому Archer від Match Group, застосунок для знайомств для геїв та квір-чоловіків, запустив кампанію «Solicited D*cks».

Кампанія, розроблена агенцією Tombras, дає зрозуміти, що згода є життєво важливою для обміну відвертими фотографіями.

«Ми вислухали тисячі геїв і квір-чоловіків, і одна з їхніх скарг на інші застосунки для гей-знайомств полягала в тому, що їм постійно надсилали непрохані оголені фотографії, — розповідає Майкл Кей, керівник Archer. — У нашому застосунку ми розмиваємо оголені фотографії і дозволяємо вам вирішувати, хочете ви їх бачити чи ні».

Кампанія підкреслює функції безпеки застосунку за допомогою реклами на диджитал і соціальних каналах, а також на білбордах у Нью-Йорку. Постери також розповсюджуватимуться в барах та на заходах у Бостоні, Чикаго, Маямі та інших містах.

У той час як Archer серйозно ставиться до питання згоди, реклама «Solicited D*cks» має грайливий характер. «Невтомно працюйте, щоб допомогти відсіяти члени, які вам не потрібні, від тих, які вам потрібні», — це один з найкращих слоганів кампанії.

«Наш виклик полягав у тому, як говорити про такі речі, як безпека та згода, і при цьому зберегти свіжість та енергію Archer», — каже виконавчий креативний директор Tombras Аві Баліга.

Розкажіть друзям про новину