Український бренд Kachorovska випустив осінню колекцію на тему зрілості.
«Зрілість — центральна тема осінньої колекції бренду Kachorovska. Команда бренду вирішила розкрити це поняття через призму моди і, водночас, дослідити наш внутрішній світ та навчитися приймати себе такими, якими ми є, бачити себе красивими, бути вільними від чужої думки, говорити про почуття, вільно жартувати над собою, не боятися бути нелюбимими і говорити “ні”», — написала команда бренду.
Ідея бренду відображена у матеріалах, кольорах та технологіях, які вони використали для колекції F/W 2023-24. Колірна гама складається зі стиглих відтінків соковитого граната, зацукреного меду та чорнично-синього.
Чоботи у різних текстурах, з різною висотою підбору та формою мису — головний акцент колекції. У дропі доступні ботильйони Blanca зі шкіри темно-червоного відтінку, замшеві ковбойки Katrin у карамельному відтінку та стрейчеві чорні чоботи Kaya.
Героїнею рекламної кампанії стала акторка Дарія Полуніна.
«Для мене зрілість — це в певному сенсі відсторонення від себе. Перестати шукати недосконалості, бо, зрештою, це лише забирає сили, енергію, час і не має жодного реального сенсу», — прокоментувала акторка.
«Зрілість — це коли сповна смакуєш себе, досліджуєш попри страх та упередження, позбуваєшся сорому, наповнюєшся відвертістю і проявляєшся собою», — каже CEO Kacho Group та креативна директорка Kachorovska Аліна Очеретяна.
Зйомка була натхнена роботами художників Рене Маґрітта та Казимира Малевіча, а відео — фільмами шведського режисера Інгмара Бергмана та польського режисера Кшиштофа Кесльовського.