Качки, блогери та інші: ролик показав типових відвідувачів спортзалу
15 Вер 2023, 11:01

Качки, блогери та інші: ролик показав типових відвідувачів спортзалу

Коли багато хто думає про типового відвідувача спортзалу, перший образ, який виникає — це, швидше за все, підтягнутий і м’язистий 20-річний хлопець. Мережа цілодобових оздоровчих і фітнес-клубів Anytime Fitness Australia захотіла це змінити.

Anytime Fitness випустила нову кампанію «Find your fit» у партнерстві з креативним та медіа агентством The Hallway.

Дослідження показують, що вдвічі більше австралійців вважають, що їм не місце у фітнес-клубах, ніж тих, хто вважає навпаки. Тому кампанія «Find your fit» показує, що будь-хто може займатися фітнесом.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Короткі рекламні ролики показують один день з життя цілодобового тренажерного залу, щоб представити широке коло різноманітних відвідувачів залу. Підхід є жартівливим, але він ніколи не принижує жодну з груп, які в ньому зображені. Навпаки, він відзначає їх.

Чи то зображення «Lone Ranger» — одинаки, які займаються тихо, зосереджено та до ранку, чи то «The Monetisers», для яких важливі лайки та підписки — фільми відстоюють інтереси різноманітних членів спільноти, що займаються фітнесом. Це не лише стереотипні качки (хоча «The Swolly Trinity» теж їх показав).

«Тож ким би ви не були, у Anytime Fitness ви знайдете свою форму», — звучить кампанія.

Кампанія запрошує глядачів уявити себе на місці героїв рекламного ролика. Чи є вони одними з ранніх пташок? Монетизатори? Це не має значення, вони мають своє місце.

«Ми прагнемо стати найпривітнішим спортзалом Австралії, відкритим для всіх, незалежно від того, на якому етапі своєї фітнес-подорожі вони перебувають. Завдяки кампанії «Find your fit» ми відзначаємо відвідувачів тренажерних залів у всіх їхніх проявах у веселій формі, яка ставить інклюзію в центр нашого бренду», — сказала директорка з маркетингу Anytime Fitness Кейтлін Бенкрофт.

Кампанія буде розгорнута у зовнішній рекламі, соціальних мережах та на зовнішніх носіях.

«Ми дозволили собі трохи творчої свободи, але всі типи персонажів, яких ви бачите у фільмах «Find your fit», засновані на реальних відвідувачах спортзалу. Послання чітке, просте та інклюзивне: ким би ви не були, ви знайдете свою форму в Anytime Fitness». — сказав комерційний директор The Hallway Саймон Лі.

Розкажіть друзям про новину