Кампанія Sphere для просування нового шоу «Чарівник країни Оз» поєднала інсталяції, вірусні візуали та імерсивний досвід.
Легендарна музично-розважальна арена Sphere у Лас-Вегасі знову здивувала ностальгійним перезавантаженням класики. У рамках промокампанії до презентації імерсивного виставкового комплексу «Чарівник країни Оз», яка відкриється 28 серпня, бренд створив вірусну інсталяцію: гігантські ноги у червоних туфлях, що стирчать з-під арени. Це очевидна алюзія на сцену зі «Смарагдового міста», де на відьму падає дім.
Для створення цієї артінсталяції знадобилося 500 годин роботи, 1 000 ярдів індивідуально виготовленої тканини, 10 спеціалістів у команді і 4 години, щоб підняти кожну ногу.
Величезні туфлі у 30 разів більші, ніж класичні, привернули увагу як офлайн, так і у диджитал-середовищі: інсталяція миттєво стала магнітом для соціальних мереж, медіа та блогерів.
Всередині шоу обіцяє всі високосенсорні технології, якими відоме це місце: об’ємні візуальні ефекти, ароматичні ефекти, тактильні сидіння та реставроване аудіо, щоб занурити глядачів вглиб історії.
Таке втілення стало цікавим кроком у переосмисленні знайомого об’єкту за допомогою технологій та візуального wow-ефекту.