Недопалки досі складають 66% усього сміття в Англії. Британська незалежна екологічна благодійна організація Keep Britain Tidy та креативна агенція VCCP London сподіваються зменшити цю статистику.
Їх кампанія базується на дослідженні, проведеному серед курців компанією із керування бізнесом Cowry Consulting та VCCP Stoke, яке показало, що курці вважаючи засмічування негативною поведінкою, не сприймають свої недопалки як сміття.
Дослідження також чітко показало, що присоромлення курців призведе до того, що вони не піддаватимуться жодним інструкціям. Тому важливо знайти спосіб змінити поведінку курців, не відштовхуючи їх від себе. Гумор та емпатія виявилися чудовими інструментами для заохочення людей до правильного поводження зі сміттям. До того ж, ключовим для успіху кампанії було те, що месенджер, обраний для донесення новин, був симпатичним і здатним виносити судження, викликаючи при цьому правильну емоційну реакцію.
У результаті кампанії з’явилася качка, яка виступає в ролі мовчазного спостерігача, вказуючи в неконфронтаційний спосіб на те, що курцям не спаде на думку смітити упаковками з-під чипсів або пляшками з-під води, то чому ж вони кидають недопалки?
Медіа-активації з’являтимуться на найвідоміших рекламних майданчиках по всій Англії, Вельсу та Шотландії, щоб гарантувати, що основний меседж досягне цільової аудиторії та потрапить до неї.
Супровідна PR-кампанія від агенції Good Relations включає інсталяцію у вигляді купи зі сміття, що представляє 225 000 недопалків, встановлену на Кінгстон Хай-стріт.
Елісон Огден-Ньютон з Keep Britain Tidy заявила: «Ми хотіли створити рекламу, яка б використовувала найкращі у своєму класі поведінкові повчання, щоб по-справжньому говорити з нашою аудиторією, і ми в захваті від отриманого результату. Наш чарівний пернатий друг доносить важливе послання до курців, які не усвідомлюють, який руйнівний вплив їхнє сміття має на навколишнє середовище. Ми в захваті від кампанії і віримо, що вона матиме реальний вплив на те, що наразі є найбільш засмічуваним предметом у Великій Британії — недопалки».
Кампанія триватиме до 18 грудня, другий етап — з 5 лютого до 11 березня.