ІТ-спеціаліст, оператор кол-центру та інші стали ляльками у ролику, натхненному «Історією іграшок»
25 Кві 2023, 15:04

ІТ-спеціаліст, оператор кол-центру та інші стали ляльками у ролику, натхненному «Історією іграшок»

Британська компанія, яка надає послуги мережевого, мобільного зв’язку та телебачення Virgin Media робить ставку на веселий бік життя у динамічному короткому ролику. У ролику «It’s Playtime» показано, як різні іграшки вилазять зі своїх упаковок і починають витанцьовувати на барвистому танцполі під звуки хіта 90-х «Word Up».

Так, фінансовий консультант, ІТ-спеціаліст та кумедний оператор кол-центру вириваються з повсякденної рутини життя.

Ніам О’Дрісколл, керівник відділу бренду та маркетингу Virgin Media, сказала: «Ми запускаємо нашу ігрову платформу в дуже важливий для бізнесу час, коли ми розширюємо нашу мережу послуг по всій країні. Кампанія є кульмінацією більш ніж 12 місяців досліджень, розробок та ідей з командою Publicis, і ми раді запустити її в рамках інтегрованої наскрізної кампанії».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Креативне просування телекомунікаційного бренду було розроблено рекламним агентством Publicis Dublin і буде реалізовано в Ірландії. Режисером ролика, виробленого Antidote з постпродакшном від Freefolk, став Кріс Балмонд, який працював над кампаніями для таких компаній, як KFC та Disney+.

Гер Роу, креативний директор Publicis, додав: «Ми знаємо, що перебування на зв’язку 24/7 іноді може бути більше перешкодою, ніж розкріпаченням, тому ми хотіли перетворити наші телефони та телевізори з інструментів на іграшки. Час розваг виглядає по-різному для кожного, і в цій кампанії ми отримали величезне задоволення, показуючи переваги бути клієнтом Virgin Media і те, що це означає для маленьких і великих речей у вашому житті».

Розкажіть друзям про новину