25 Кві 2023, 15:04

ІТ-спеціаліст, оператор кол-центру та інші стали ляльками у ролику, натхненному «Історією іграшок»

Британська компанія, яка надає послуги мережевого, мобільного зв’язку та телебачення Virgin Media робить ставку на веселий бік життя у динамічному короткому ролику. У ролику «It’s Playtime» показано, як різні іграшки вилазять зі своїх упаковок і починають витанцьовувати на барвистому танцполі під звуки хіта 90-х «Word Up».

Так, фінансовий консультант, ІТ-спеціаліст та кумедний оператор кол-центру вириваються з повсякденної рутини життя.

Ніам О’Дрісколл, керівник відділу бренду та маркетингу Virgin Media, сказала: «Ми запускаємо нашу ігрову платформу в дуже важливий для бізнесу час, коли ми розширюємо нашу мережу послуг по всій країні. Кампанія є кульмінацією більш ніж 12 місяців досліджень, розробок та ідей з командою Publicis, і ми раді запустити її в рамках інтегрованої наскрізної кампанії».

Креативне просування телекомунікаційного бренду було розроблено рекламним агентством Publicis Dublin і буде реалізовано в Ірландії. Режисером ролика, виробленого Antidote з постпродакшном від Freefolk, став Кріс Балмонд, який працював над кампаніями для таких компаній, як KFC та Disney+.

Гер Роу, креативний директор Publicis, додав: «Ми знаємо, що перебування на зв’язку 24/7 іноді може бути більше перешкодою, ніж розкріпаченням, тому ми хотіли перетворити наші телефони та телевізори з інструментів на іграшки. Час розваг виглядає по-різному для кожного, і в цій кампанії ми отримали величезне задоволення, показуючи переваги бути клієнтом Virgin Media і те, що це означає для маленьких і великих речей у вашому житті».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео