Іспанська кондитерська продає вухо Трампа
19 Лип 2024, 10:36

Іспанська кондитерська продає вухо Трампа

Важко не помітити події, що розгорнулися по той бік Атлантики цими вихідними. Під час передвиборчого мітингу в Пенсильванії на Дональда Трампа був скоєний замах, проте він отримав лише поранення у вухо.

Ця сумна подія, в результаті якої одна людина загинула і двоє отримали поранення, швидко стала вірусною, і критики колишнього президента США не забарилися з’явитися.

Але в Іспанії, неподалік від Барселони, відомий кондитер вирішив скористатися цією подією у досить несподіваний спосіб. Цього тижня кондитерська Escribà додала до своєї вітрини невелику новинку — шоколадне вухо Дональда Трампа.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Десерт під назвою «La Oreja de Trump», очевидно, привернув увагу багатьох, але також і роздратував тих, хто вважав цю ідею несмаком.

Виникло стільки суперечок, що бренд вирішив видалити оголошення, яке він зробив у соціальних мережах, і навіть змушений був вибачитися, заявивши, що це була, перш за все, кумедна ініціатива, а не політична.

Розкажіть друзям про новину