У кожного є людина, до якої хочеться приїхати на Різдво. Але що, якщо, повертаючись додому, в аеропорту здивують пропозицією полетіти в пункт призначення мрії? Так починається нова кампанія авіакомпанії Iberia під назвою «Christmas Dilemma».
Кампанія, розроблена агентством McCann, включає в себе реальний експеримент, в якому кільком мандрівникам з Мадриду та Ліми, які вже запланували свої поїздки додому на Різдво, запропонували змінити свій рейс на омріяний напрямок, з усім включеним і без додаткових витрат.
Ця пропозиція замінила б проведення Різдва з родиною та друзями на подорож до місць, які вони завжди мріяли відвідати. Учасникам сказали, що вони беруть участь у документальному фільмі Iberia, і вони були здивовані такою пропозицією безпосередньо перед посадкою на літак. Тим часом процес прийняття рішення транслювався в прямому ефірі, фіксуючи те, як їхні сім’ї переживали реальний момент прийняття рішення.