Ірландська авіакомпанія використала ідіому для реклами нового маршруту
18 Кві 2025, 16:12

Ірландська авіакомпанія використала ідіому для реклами нового маршруту

Ірландська авіакомпанія Aer Lingus запустила нову креативну кампанію «Irish Exit», покликану посилити свою присутність у США, оскільки вона відкриває перший прямий маршрут з Нешвілла, штат Теннессі, до Дубліна, Ірландія.

Авіакомпанія співпрацювала з агенцією Uncommon Creative Studio, щоб по-справжньому розфарбувати місто, розмістивши знаки «Irish Exit», що вказують на аеропорт, на головних білбордах Нешвілла у той самий день, коли з американського міста вилетів перший рейс.

Ця смілива кампанія використовує надзвичайно популярну серед американців фразу, що означає «непомітно покинути соціальну подію, нікого не попередивши», щоб викликати резонанс у споживачів у США та нерозривно пов’язати ці два міста у простий, але ефективний спосіб.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Для того, щоб ця фраза стала абсолютним синонімом Aer Lingus та її нового маршруту, «Irish Exit» з’явиться на вивісках барів, наліпках, дорожніх знаках, а також в оплачуваній соціальній та інфлюенсерській діяльності, а візуальна реклама буде домінувати на шляху до аеропорту аж до воріт, де відбувся перший рейс.

Розкажіть друзям про новину