Ірландська авіакомпанія Aer Lingus запустила нову креативну кампанію «Irish Exit», покликану посилити свою присутність у США, оскільки вона відкриває перший прямий маршрут з Нешвілла, штат Теннессі, до Дубліна, Ірландія.
Авіакомпанія співпрацювала з агенцією Uncommon Creative Studio, щоб по-справжньому розфарбувати місто, розмістивши знаки «Irish Exit», що вказують на аеропорт, на головних білбордах Нешвілла у той самий день, коли з американського міста вилетів перший рейс.
Ця смілива кампанія використовує надзвичайно популярну серед американців фразу, що означає «непомітно покинути соціальну подію, нікого не попередивши», щоб викликати резонанс у споживачів у США та нерозривно пов’язати ці два міста у простий, але ефективний спосіб.

Для того, щоб ця фраза стала абсолютним синонімом Aer Lingus та її нового маршруту, «Irish Exit» з’явиться на вивісках барів, наліпках, дорожніх знаках, а також в оплачуваній соціальній та інфлюенсерській діяльності, а візуальна реклама буде домінувати на шляху до аеропорту аж до воріт, де відбувся перший рейс.
