Дует з реклами Apple «Get a Mac» повернувся через 15 років. Начебто.
Інвестиційна компанія Assante Wealth Management переосмислила «Mac» і «ПК» для трьох реклам, що показуватимуться цієї осені.
Кампанія під назвою «Still Not Retired» спрямована на підготовку до золотих років. Ця робота належить до більшої платформи «What’s Your Plan», розробленої, щоб допомогти людям розглянути свої пенсійні потреби.
Непрофесійні актори Енді Аллен (Mac) і Стівен Фесвік (ПК) з’явилися як солідні, старші двійники, замінивши Джастіна Лонга та Джона Ходжмана, які все ще відпрацьовують довгі робочі дні як старші. Mac усвідомлює, що йому слід шукати фінансового радника, якщо він хоче піти на пенсію. Впертий PC намагається планувати майбутнє за допомогою електронних таблиць.
Стівен Флінн, креативний директор Wunder, сказав, що концепція виникла із запитання: «Як ми можемо зобразити людину, яка насправді ніколи не мала плану виходу на пенсію?».
Три ролики транслюватимуться на телебаченні та в диджитал потоковому режимі, а також у соціальних мережах.