Команда бренду спільно із креативною агенцією Taktika створили новий динамічний візуальний стиль для комунікації.
Intertop – відомий усім в Україні магазин стильних речей. В офлайні його впізнає кожен, але в онлайні візуальній комунікації бренда не вистачало цілісності.
Перед агенцією Taktika постало завдання створити легку у сприйнятті, функціональну дизайн-систему, що не набридатиме. Для фешн-комунікації важливе різноманіття, адже колекції та стиль постійно змінюються чи приїдаються з часом. Тому треба було створити виразні елементи й водночас залишити можливість постійно додавати нове.
Рішення по динамічності знайшли у фірмових шрифтах. Спеціально для бренда створили гарнітури Intertop Display Regular, Intertop Text Regular та Intertop Text Bold.
У ньому додали альтернативні символи для деяких літер. Ці фірмові символи міксують в текстах зі стандартними, що робить айдентику ще більш виразною та різноманітною.
Intertop працює на багатьох ринках, тому в агентстві одразу продумали використання та адаптацію шрифту українською, польською, англійською, казахською та узбецькою.
Taktika надихнулася кольорами, які вже були в інтер’єрі офлайн-магазинів та перенесла їх у діджитал. Для бренда сформували палітру з основними кольорами та відтінками, які можна міксувати та створювати макети в монохромних тонах.
Одним із критеріїв оцінки нової айдентики Intertop була можливість періодично переосмислювати її та додавати щось нове під нові колекції та фешн-колаборації. Тому команда агенції побудувала айдентику з простої блочної системи. Завдяки їй можна створювати щоразу нові макети, але при цьому залишатися в єдиній концепції.
Довершили айдентику спеціальні бренд-елементи: 3D-бирки з прозорого скла та неонові форми. Вони будуть робити акцент на знижки, акції та спеціальні пропозиції.