Intertop представив нову айдентику та динамічний візуальний стиль
02 Сер 2023, 10:42

Intertop представив нову айдентику та динамічний візуальний стиль

Команда бренду спільно із креативною агенцією Taktika створили новий динамічний візуальний стиль для комунікації.

Intertop – відомий усім в Україні магазин стильних речей. В офлайні його впізнає кожен, але в онлайні візуальній комунікації бренда не вистачало цілісності.

Перед агенцією Taktika постало завдання створити легку у сприйнятті, функціональну дизайн-систему, що не набридатиме. Для фешн-комунікації важливе різноманіття, адже колекції та стиль постійно змінюються чи приїдаються з часом. Тому треба було створити виразні елементи й водночас залишити можливість постійно додавати нове.

Рішення по динамічності знайшли у фірмових шрифтах. Спеціально для бренда створили гарнітури Intertop Display Regular, Intertop Text Regular та Intertop Text Bold. 

У ньому додали альтернативні символи для деяких літер. Ці фірмові символи міксують в текстах зі стандартними, що робить айдентику ще більш виразною та різноманітною. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Intertop працює на багатьох ринках, тому в агентстві одразу продумали використання та адаптацію шрифту українською, польською, англійською, казахською та узбецькою.

Taktika надихнулася кольорами, які вже були в інтер’єрі офлайн-магазинів та перенесла їх у діджитал. Для бренда сформували палітру з основними кольорами та відтінками, які можна міксувати та створювати макети в монохромних тонах.

Одним із критеріїв оцінки нової айдентики Intertop була можливість періодично переосмислювати її та додавати щось нове під нові колекції та фешн-колаборації. Тому команда агенції побудувала айдентику з простої блочної системи. Завдяки їй можна створювати щоразу нові макети, але при цьому залишатися в єдиній концепції.

Довершили айдентику спеціальні бренд-елементи: 3D-бирки з прозорого скла та неонові форми. Вони будуть робити акцент на знижки, акції та спеціальні пропозиції.

Розкажіть друзям про новину