13 Лип 2023, 16:26

Інтерактивний фуд-корт — інноваційна платформа для комунікацій

Відтепер бренди мають додаткову можливість взаємодії з аудиторією торговельно-розважальних центрів. Завдяки multi-touch столам та інтерактивним технологіям звичайний фуд-корт перетворюється на новий центр управління вподобаннями споживачів.

На початку цього року в ТРЦ «LAVINA MALL» з’явився інтерактивний фуд-корт, який надає широкий спектр можливостей для комунікацій з клієнтами. Технологічну складову забезпечує інноваційна компанія Kodisoft, яка отримала пальмову гілку фіналіста Mapic Awards (міжнародна виставка нерухомості в Каннах, Франція) за найкращий проєкт для торгoвельних центрів, що об’єднує родину (у номінації «О2О» переходу з онлайну в офлайн). Завдяки якісній картинці та швидкості відгуку на дотик при замовленні товарів та послуг зі столу, відвідувачі отримують позитивні емоції та здобувають новий досвід. Таким чином, інтерактивний фуд-корт пов’язує бренд і споживача і загалом досягається ефект «захопленого» клієнта (Сaptive Аudience Мarketing).

Інтерактивні столи дають можливість органічно впроваджувати різноманітні сервіси для відвідувачів: від замовлення, доставки та оплати їжі з кафе або ресторану до інформування користувачів про діючі акції, пропозиції різноманітних ігор, друку фото, замовлення музики та привітань. Для рекламних проявів є безліч опцій з відповідним звітом про глибину перегляду в кількісних та якісних показниках.

Унікальна технологія сенсорного екрана з одночасним розумінням 1000+ торкань приваблює людей, і це технологічне досягнення ще не змогли повторити світові ІТ-гіганти. Столи з поверхнею multi-touch мають ультрасучасний вигляд і дарують позитивні емоції незалежно від статі та віку, а здобутий позитивний досвід сприяє кращому запам’ятовуванню реклами. Саме тактильність є важливою перевагою для брендів, адже перебування сучасної людини в постійному інформаційному потоці потребує нових форм донесення повідомлень і формування довіри споживача до торгової марки. Взаємодія з брендами через складання пазлів, змагання в хокей та інші розваги формує позитивні та стійкі враження у відвідувачів.

Організація ресторанного бізнесу в торговельних центрах десятиліттями майже не змінювалася, але розміри фуд-кортів при будівництві нових ТРЦ постійно зростають, тому що ці зони є їхнім серцем. Інтерактивний фуд-корт максимально сприяє приємному проведенню часу всією родиною. Чи знайома вам ситуація, коли батько хоче піцу, мати – круасан, а дитина просить бургер, і раніше їм треба було стояти у трьох різних чергах? Тепер без черг, незручностей, усього за декілька дотиків відвідувачі можуть замовити всі страви через стіл за тією самою ціною, одночасно переглядаючи інформацію про знижки в ТРЦ. Усе це раціоналізує час і не відволікає від спілкування з близькими. Сміх і весела атмосфера, які постійно панують на інтерактивному фуд-корті, чи не найкраще цьому підтвердження. Також функціонал столів спрощує життя людям похилого віку та людям з обмеженими можливостями, додає інклюзивність послуг у ТРЦ.

Інтерактивний фуд-корт «ментально» занурює відвідувачів у атмосферу торговельного центру, «виводячи» їх з інтернету та забезпечуючи повну інтеграцію з реальним середовищем у ТРЦ за рахунок великого високоякісного екрана (2300 см2), більш привабливого, ніж смартфон. Крім того, що цей екран у десятки разів більший, він передає фото та відео з кращою роздільною здатністю поверхні 4K (3840×2160 пікселів), а це висока якість зображень, що є додатковою перевагою. Саме якість і комфорт впливають на збільшення трафіку (відвідувачі повертаються, зокрема й щоб догодити дітям) і зростання кількості покупок у ТРЦ. Кожний клієнт торговельного центру – це якраз активна аудиторія, що становить окремий інтерес для рекламодавця порівняно з «домашньою».

Фахівці компанії «European Internet of Things Network», яка спеціалізується на розвитку і впровадженні нових технологій, вважають, що в майбутньому неможливо буде побачити торговельні центри та аеропорти без інтерактивних столів та IоT-технологій, як тепер ми не уявляємо їх без ліфтів та ескалаторів. Зі свого боку, проєкт в ТРЦ «LAVINA MALL» доводить, що цифровізація – це універсальний процес, який формує нову філософію сервісу. І це вже оцінили відвідувачі: зайнятість кожного місця помітно збільшилася, і це не межа. Цифровізація сфери ритейлу вже реальність, і від використання нових технологій залежить прибуток усіх бізнес-сегментів торговельних центрів, адже давно відомо, що реклама – двигун торгівлі, а інноваційна реклама – це двигун з подвійною потужністю.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео