Інтерактивний фуд-корт — інноваційна платформа для комунікацій
13 Лип 2023, 16:26

Інтерактивний фуд-корт — інноваційна платформа для комунікацій

Відтепер бренди мають додаткову можливість взаємодії з аудиторією торговельно-розважальних центрів. Завдяки multi-touch столам та інтерактивним технологіям звичайний фуд-корт перетворюється на новий центр управління вподобаннями споживачів.

На початку цього року в ТРЦ «LAVINA MALL» з’явився інтерактивний фуд-корт, який надає широкий спектр можливостей для комунікацій з клієнтами. Технологічну складову забезпечує інноваційна компанія Kodisoft, яка отримала пальмову гілку фіналіста Mapic Awards (міжнародна виставка нерухомості в Каннах, Франція) за найкращий проєкт для торгoвельних центрів, що об’єднує родину (у номінації «О2О» переходу з онлайну в офлайн). Завдяки якісній картинці та швидкості відгуку на дотик при замовленні товарів та послуг зі столу, відвідувачі отримують позитивні емоції та здобувають новий досвід. Таким чином, інтерактивний фуд-корт пов’язує бренд і споживача і загалом досягається ефект «захопленого» клієнта (Сaptive Аudience Мarketing).

Інтерактивні столи дають можливість органічно впроваджувати різноманітні сервіси для відвідувачів: від замовлення, доставки та оплати їжі з кафе або ресторану до інформування користувачів про діючі акції, пропозиції різноманітних ігор, друку фото, замовлення музики та привітань. Для рекламних проявів є безліч опцій з відповідним звітом про глибину перегляду в кількісних та якісних показниках.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Унікальна технологія сенсорного екрана з одночасним розумінням 1000+ торкань приваблює людей, і це технологічне досягнення ще не змогли повторити світові ІТ-гіганти. Столи з поверхнею multi-touch мають ультрасучасний вигляд і дарують позитивні емоції незалежно від статі та віку, а здобутий позитивний досвід сприяє кращому запам’ятовуванню реклами. Саме тактильність є важливою перевагою для брендів, адже перебування сучасної людини в постійному інформаційному потоці потребує нових форм донесення повідомлень і формування довіри споживача до торгової марки. Взаємодія з брендами через складання пазлів, змагання в хокей та інші розваги формує позитивні та стійкі враження у відвідувачів.

Організація ресторанного бізнесу в торговельних центрах десятиліттями майже не змінювалася, але розміри фуд-кортів при будівництві нових ТРЦ постійно зростають, тому що ці зони є їхнім серцем. Інтерактивний фуд-корт максимально сприяє приємному проведенню часу всією родиною. Чи знайома вам ситуація, коли батько хоче піцу, мати – круасан, а дитина просить бургер, і раніше їм треба було стояти у трьох різних чергах? Тепер без черг, незручностей, усього за декілька дотиків відвідувачі можуть замовити всі страви через стіл за тією самою ціною, одночасно переглядаючи інформацію про знижки в ТРЦ. Усе це раціоналізує час і не відволікає від спілкування з близькими. Сміх і весела атмосфера, які постійно панують на інтерактивному фуд-корті, чи не найкраще цьому підтвердження. Також функціонал столів спрощує життя людям похилого віку та людям з обмеженими можливостями, додає інклюзивність послуг у ТРЦ.

Інтерактивний фуд-корт «ментально» занурює відвідувачів у атмосферу торговельного центру, «виводячи» їх з інтернету та забезпечуючи повну інтеграцію з реальним середовищем у ТРЦ за рахунок великого високоякісного екрана (2300 см2), більш привабливого, ніж смартфон. Крім того, що цей екран у десятки разів більший, він передає фото та відео з кращою роздільною здатністю поверхні 4K (3840×2160 пікселів), а це висока якість зображень, що є додатковою перевагою. Саме якість і комфорт впливають на збільшення трафіку (відвідувачі повертаються, зокрема й щоб догодити дітям) і зростання кількості покупок у ТРЦ. Кожний клієнт торговельного центру – це якраз активна аудиторія, що становить окремий інтерес для рекламодавця порівняно з «домашньою».

Фахівці компанії «European Internet of Things Network», яка спеціалізується на розвитку і впровадженні нових технологій, вважають, що в майбутньому неможливо буде побачити торговельні центри та аеропорти без інтерактивних столів та IоT-технологій, як тепер ми не уявляємо їх без ліфтів та ескалаторів. Зі свого боку, проєкт в ТРЦ «LAVINA MALL» доводить, що цифровізація – це універсальний процес, який формує нову філософію сервісу. І це вже оцінили відвідувачі: зайнятість кожного місця помітно збільшилася, і це не межа. Цифровізація сфери ритейлу вже реальність, і від використання нових технологій залежить прибуток усіх бізнес-сегментів торговельних центрів, адже давно відомо, що реклама – двигун торгівлі, а інноваційна реклама – це двигун з подвійною потужністю.

Розкажіть друзям про новину