Instagram відмовився від деяких недавніх змін у соцмережі після зростаючої критики, заявила компанія. Тестова версія програми, яка відкривалася для повноекранних фотографій і відео, буде поступово припинена протягом наступних одного-двох тижнів, а Instagram також зменшить кількість рекомендованих постів, оскільки компанія працює над поліпшенням своїх алгоритмів.
«Я радий, що ми пішли на ризик. Якщо ми не терпимо невдачу час від часу, значить, ми мислимо недостатньо широко або недостатньо сміливо», – сказав в інтерв’ю глава Instagram Адам Моссері. «Але нам безперечно потрібно зробити великий крок назад і перегрупуватися. Ми багато чого навчилися, тоді ми повернемося з якоюсь новою ідеєю чи ітерацією. Тож ми працюватимемо над цим».
Зміни відбуваються на тлі зростаючого невдоволення користувачів у зв’язку зі змінами в Instagram, покликаних допомогти йому більше конкурувати з TikTok.
У Instagram набрав популярності протестний пост «Make Instagram Instagram again», що за 3 дні набрав 1,5 млн вподобайок і 500 тисяч репостів. Кайлі Дженнер разом зі своєю сестрою Кім Кардаш’ян були в числі тих зірок, які підтримали протестний рух. А у Твіттері майже щодня люди публікують твіти з критикою нового Instagram, які швидко стають вірусними.
Редизайн часто викликає гнів користувачів, які вороже ставляться до змін, але в цьому випадку гучна незадоволеність була підкріплена власними внутрішніми даними Instagram, сказав Моссери. За його словами, тенденція до того, щоб користувачі дивилися більше відео, реальна та виникла ще до появи TikTok. Але ясно, що людям справді не подобаються зміни у дизайні Instagram.
«Люди розчаровані новим дизайном, а дані про використання не дуже хороші», – сказав він. «Отже, я думаю, що нам потрібно зробити великий крок назад, перегрупуватися та з’ясувати, як ми хочемо рухатися вперед».
Компанія також планує показувати користувачам менше рекомендацій. Генеральний директор Meta Марк Цукерберг заявив, що рекомендовані пости та облікові записи в стрічках на даний момент становлять близько 15% того, що бачать користувачі, коли переглядають Facebook і ще більший відсоток в Instagram. За словами Цукерберга, до кінця 2023 року ця цифра становитиме близько 30%.
Але Instagram тимчасово скоротить кількість рекомендованих постів та облікових записів, оскільки працює над покращенням своїх інструментів персоналізації.
Моссери ясно дав зрозуміти, що відмова від оновлень, оголошена Instagram, не є постійною. Загрози домінуванню компанії продовжують зростати: TikTok — найбільш завантажуваний додаток у світі, найпопулярніший веб-сайт і відеокомпанія, що найбільше переглядається. Тим часом, функція Apple App Tracking Transparency проробила дірку в 10 мільярдів доларів в основному рекламному бізнесі Meta, і в середу Meta повідомила про своє перше квартальне зниження доходів.
Одна річ на користь компанії: в останньому кварталі кількість часу, який люди проводили за переглядом Reels, зросла на 30%, сказав Цукерберг. Це говорить про те, що користувальницький попит на короткі відео, в тому числі, короткі відео, рекомендовані алгоритмами, реальний і заслуговує на чільне місце в Facebook та Instagram.
Завдання полягає в тому, щоб з’ясувати, як інтегрувати ці відео в все більше переповнений додаток Instagram, де друзі, сім’я, знаменитості, креатори та різні проекти електронної комерції ведуть щоденну війну за увагу. Це складне завдання для Instagram, платформи, яка пишалася своєю простотою та майстерністю.