Інфлюенсери розповіли справжні історії кохання у новому серіалі для соцмереж від Tinder
13 Сер 2024, 11:50

Інфлюенсери розповіли справжні історії кохання у новому серіалі для соцмереж від Tinder

Tinder, провідний світовий дейтинг-застосунок, додав романтики та сміху у свою останню соціальну кампанію «Long Story Shorts».

Ця грайлива нова серія, що стартувала в Instagram та TikTok, розповідає про реальні історії кохання користувачів застосунку, відтворені одними з найкумедніших особистостей соціальних мереж. У ньому представлено шість реальних історій кохання, відтворених креаторами комедійного контенту, такими як Далія Елізабет, Кендал Ландрет і Мітсі Андерсон. Кожна історія просякнута романтичним шармом і гумором.

Наприклад, одна з історій з Андерсон і Ландрет у головних ролях починається з того, що екстрасенс розповідає жінці про дівчину її мрії — загадкову фігуру з татуюваннями і схильністю до мотоциклів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Скептично налаштована, але допитлива, вона шукає свою долю в Tinder і знаходить ту саму жінку, про яку їй розповіла ясновидиця. Їхній бурхливий роман — одна з найбільш зворушливих історій кампанії.

Розкажіть друзям про новину