Інфлюенсери розповіли справжні історії кохання у новому серіалі для соцмереж від Tinder
13 Сер 2024, 11:50

Інфлюенсери розповіли справжні історії кохання у новому серіалі для соцмереж від Tinder

Tinder, провідний світовий дейтинг-застосунок, додав романтики та сміху у свою останню соціальну кампанію «Long Story Shorts».

Ця грайлива нова серія, що стартувала в Instagram та TikTok, розповідає про реальні історії кохання користувачів застосунку, відтворені одними з найкумедніших особистостей соціальних мереж. У ньому представлено шість реальних історій кохання, відтворених креаторами комедійного контенту, такими як Далія Елізабет, Кендал Ландрет і Мітсі Андерсон. Кожна історія просякнута романтичним шармом і гумором.

Наприклад, одна з історій з Андерсон і Ландрет у головних ролях починається з того, що екстрасенс розповідає жінці про дівчину її мрії — загадкову фігуру з татуюваннями і схильністю до мотоциклів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Скептично налаштована, але допитлива, вона шукає свою долю в Tinder і знаходить ту саму жінку, про яку їй розповіла ясновидиця. Їхній бурхливий роман — одна з найбільш зворушливих історій кампанії.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel