Індійський інтернет-магазин випустив рекламу, яку потрібно пропустити
18 Бер 2024, 12:09

Індійський інтернет-магазин випустив рекламу, яку потрібно пропустити

Індійський інтернет-магазин Flipkart представив кампанію «We want you to Skip the AD».

Оскільки YouTube не стягує плату, якщо люди пропускають рекламне оголошення протягом перших 6 секунд, компанія вирішила використати цей інсайт і створити рекламу, яка закликала людей пропустити її і замість цього робити покупки на Flipkart.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Розкажіть друзям про новину