Індійський інтернет-магазин випустив рекламу, яку потрібно пропустити
18 Бер 2024, 12:09

Індійський інтернет-магазин випустив рекламу, яку потрібно пропустити

Індійський інтернет-магазин Flipkart представив кампанію «We want you to Skip the AD».

Оскільки YouTube не стягує плату, якщо люди пропускають рекламне оголошення протягом перших 6 секунд, компанія вирішила використати цей інсайт і створити рекламу, яка закликала людей пропустити її і замість цього робити покупки на Flipkart.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину