Індійський інтернет-магазин випустив рекламу, яку потрібно пропустити
18 Бер 2024, 12:09

Індійський інтернет-магазин випустив рекламу, яку потрібно пропустити

Індійський інтернет-магазин Flipkart представив кампанію «We want you to Skip the AD».

Оскільки YouTube не стягує плату, якщо люди пропускають рекламне оголошення протягом перших 6 секунд, компанія вирішила використати цей інсайт і створити рекламу, яка закликала людей пропустити її і замість цього робити покупки на Flipkart.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео